شمارش معکوس برای تغییرات در استان خوزستان / آیا عمر مدیران باقیمانده از دولت سابق به پایان می رسد؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: افکار عمومی در استان خوزستان برای تحقق وعده تغییراتی استاندار لحظه‌شماری می‌کند تا مشخص شود چه کسانی از قطار دولت تدبیر و امید پیاده خواهند شد.

اسفندماه سال ۹۳ که استاندار خوزستان در همایش پایانی سالی “فارس” خوزستان از تغییر برخی فرمانداران، بخشداران و مدیران تا اوایل اردیبهشت ماه ۹۴ خبر داد.

انتشار این خبر در روزهای پایانی سالی موجی از سئوالات و گمانه‌زنی‌ها را در بین مسئولان و افکار عمومی به راه انداخت که چه کسانی قرار است در میانه راه از قطار تدبیر و امید پیاده شوند.

درحال حاضر برخی فرمانداران و مسئولان اجرایی استان باقیمانده از دوران دولت سابق هستند که از جمله می‌توان به فرمانداری شوشتر، مدیر کل میراث فرهنگی استان، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تعدادی از بخشداران و  همچنین بلاتصدی ماندن فرمانداری ایذه اشاره کرد.

در این حال حضور برخی فرمانداران دولت قبل که از شهرهایی به شهری دیگر منتقل شدند و بعضا هنوز به رئیس‌جمهور سابق نیز وفادار هستند به طوری که در سفر اخیر احمدی‌نژاد نیز با وجود اطلاع از احتمال بازتاب‌ها، به استقبال وی رفتند سئوالاتی را در خصوص تغییر احتمالی اینگونه افراد در اذهان کارشناسان و ناظران سیاسی استان ایجاد کرده است.

برخی خبرها حکایت از آن دارد تصمیم در خصوص تغییر مدیران نهایی شده و بزودی لیست تغییرات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به‌هرحال امسال به دلیل برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از حساسیت خاصی برخوردار است که لازم است هرچه زودتر ترکیب مدیریتی در استان خوزستان نهایی شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • امیدواریم خوزستان بالاخره مدیران و فرمانداران از جنس تدبیر و امید رو مشاهده کنه