مرکز تحقیقاتی مقابله با ریزگردها در خوزستان راه‌اندازی می‌شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: مرکز تحقیقاتی در زمینه مقابله با ریزگردها و مسائل محیط زیست در خوزستان راه‌اندازی خواهد شد.

 

شهرام لک به ایسنا گفت: در اسفندماه سال گذشته و در جریان گردهمایی سراسری معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و سفر رییس عالی دانشگاه آزاد اسلامی به اهواز، تفاهم‌نامه‌ای در خصوص مقابله با ریزگردها و مسائل مختلف محیط زیستی بین دانشگاه آزاد و استانداری خوزستان امضا شد که راه‌اندازی مرکز تحقیقاتی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی افزود: مطالعات در زمینه‌های مرتبط با کشاورزی، آب و خاک نیز در این تفاهم‌نامه قید شده است که این امر با همکاری استانداری خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز انجام می‌شود.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تصریح‌کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز تحقیقاتی و اجرای این تفاهم‌نامه در استان در جهت کم شدن مشکلات مردم در حوزه محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی اقدامی جدی صورت گیرد.

 

لک عنوان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی پژوهشگران بسیاری در زمینه‌های محیط زیست و کشاورزی وجود دارد که تاکنون پژوهش‌های فراوانی ارائه داده‌اند. امیدواریم با اجرای این تفاهم‌نامه همکاری این پژوهش‌ها به مرحله کاربردی برسد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.