حال دو مصدوم نیروی انتظامی حادثه گمبوعه شهرستان حمیدیه خوب است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دو معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: حال دو مامور نیروی انتظامی خوزستان که در پارک گمبوعه حمیدیه از سوی افراد ناشناسی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، خوب است.

سرهنگ سید رحمان موسوی اظهار کرد: بامداد روز پنج شنبه ۱۳ فروردین ماه امسال پنج نفر از ماموران نیروی انتظامی خوزستان که در چادر نوروزی ویژه برقراری امنیت مهمانان نوروزی و شهروندان پارک گمبوعه شهرستان حمیدیه مستقر شده بودند از سوی افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفتند. متاسفانه در این حادثه دو سرباز و یک استوار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: از همان لحظه ای که حادثه روی داد بلافاصله تیم های مخصوص و ویژه با حضور کارآگاهان خبره و آگاه به منظور شناسایی عاملان جنایت تشکیل شد. این تیم ها تا کنون به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و تا دستگیری عاملان جنایت دست از فعالیت شبانه روزی خود نمی کشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح  کرد: امیدوارم با تجارب بسیار خوبی که ماموران آگاهی استان دارند هر چه سریعتر عاملان این جنایت را شناسایی کنند.

موسوی یادآور شد: به محض شناسایی عاملان جنایت به مردم شهید پرور و غیور استان اطلاع داده و جنایتکاران را نیز در اختیار مقامات قضایی می دهیم.

وی عنوان کرد: امروز مراسم تشییع این شهدا به خوبی و با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد. از تمامی عشایر غیور و ولایتمدار استان، بزرگان طوایف عرب، مسئولان استانی، نظامیان، اصناف، بسیجیان و مردم استان قدردانی می کنم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: مردم ما خیلی قدر شناس بوده و احترام بسیاری برای مامورانی که در لباس نیروی انتظامی به جامعه خدمت می کنند، قائل هستند.

موسوی  گفت: امروز همه مردم بدون در نظر گرفتن اینکه هر شهید متعلق به کدام شهر است در حمیدیه جمع شده و با عشق، علاقه و عاطفه عمیق اسلامی شهدا را بدرقه کردند.

مـهـر/
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.