رئیس شورای اسلامی خوزستان خواستار تعامل همه جانبه شوراهای خوزستان و شهرداران در سال همدلی و همزبانی شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس شورای اسلامی خوزستان با تکیه بر شعار امسال مقام معظم رهبری، حمایت همه جانبه مجموعه خدوم شورایی استان و شهرداران را به طور محسوس خواستار شد.

مهدی طلاوری با اشاره به تغییرات تعدادی از شهرداران در ابتدای سال ۹۴ از این روند ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: شرایط امروز استان بسیار مهم و حساس است و این اقدام با دقت نظر خاصی باید صورت پذیرد.

وی با توجه به نامگذاری امسال با عنوان سال همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری، این شعار را برای استان بسیار حیاتی‌تر از سایر استان‌ها دانست و از جامعه بزرگ شورایی استان و شهرداران خواست تا با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبری انقلاب، همه تلاش و کوشش خود را برای خدمت به مردم خوزستان بکار ببندند و در جهت عمران و آبادی استان گام‌های بلندی بردارند.

رئیس شورای اسلامی خوزستان تصریح کرد: استاندار خوزستان از آغاز کار خود همه توانش را با انتخاب مجموعه‌ای مجرب برای توسعه همه جانبه استان بکار بسته و ماموریت اصلی شورای استان و همه جامعه شورایی و شهرداری‌های سراسر استان حرکتی در مسیر ترسیم شده از سوی استاندار است.

طلاوری با تاکید بر همگرایی و همدلی، حمایت همه جانبه مجموعه خدوم شورایی استان و شهرداران را به طور محسوس خواستار شد.

وی در ادامه، داشتن روحیه تعاون و گذشت و ایثارگری را برای اعضای شوراهای شهر و روستاها ضروری دانست و از شهرداران درخواست کرد تا با همدلی و همگرایی با اعضای شوراها حرکت کنند و از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم خوزستان بهره لازم را ببرند.

رئیس شورای اسلامی خوزستان در پایان برای دولتمردان استان به‌ویژه استاندار آرزوی موفقیت در اجرای برنامه‌های مختلف را کرده و برای هرگونه کمک و مساعدت در این مسیر از سوی جامعه شورایی استان اعلام آمادگی همه جانبه داشت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.