پیام تسلیت آیت الله کعبی به مناسبت شهادت سه مامور انتظامی در حمیدیه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت مظلومانه سه مامور انتظامی که بامداد پنجشنبه توسط عوامل مسلح ناشناس در حمیدیه خوزستان به شهادت رسیدند تسلیت گفت.
در این پیام که رونوشت آن در اختیار عصر جنوب قرار گرفت،  آمده است: در آغاز سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی و در ایامی که خوزستان کربلای ایران میزبان راهیان نور است خفاشان شب پرست تروریست، مزدور، بیگانه و دشمنان ملت ناجوانمردانه جنایت آفریدند.

این پیام می افزاید: فرزندان غیور عشایر، این میهمان نوازان خادم الشهدا مظلومانه و در حال انجام وظیفه مقدس خدمت به ملت و برقراری امنیت، به لقاالله شتافتند.

در این پیام افزوده شده است: عشایر بیدار دل و مرزبان میهن اسلامی با ابراز انزجار و تنفر شدید از جنایتکاران نوکر استکبار و ارتجاع منطقه با اتحاد و انسجام بیشتر در صفوف یکپارچه و با تجدید بیعت با نظام جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه و حکیم آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته، راه شهیدان را تداوم می بخشند.

آیت الله کعبی در این پیام آورده است:مردم ولایتمدار و شهید پرور استان خوزستان با وحدت و برادری و همدلی و همزبانی در امتداد حماسه دفاع مقدس و جانفشانی های مستمر، دشمنان را پشیمان خواهند کرد.

این پیام افزوده است: با عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدا و ملت حماسه آفرین همه با هم در تشییع جنازه این شهیدان سرافراز در صبح روز شنبه ۱۵فروردین در شهرستان حمیدیه شرکت خواهیم کرد.

به گزارش عصر جنوب، در حمله افراد مسلح ناشناس به یکی از ایستگاه های نوروزی موقت نیروی انتظامی در پارک گمبوعه در شهرستان حمیدیه در غرب اهواز سه مامور نیروی انتظامی شهید شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.