ترافیک سنگین در جاده های استان خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده پلیس راه استان خوزستان ترافیک در بیشتر راه های استان را سنگین اما روان اعلام کرد و گفت : خوشبختانه امروز حادثه ای در جاده های استان گزارش نشده است.

سرهنگ قاسم قدرتی بیان کرد: تمامی جاده ها و راههای استان باز است و تردد در همه مسیرها ادامه دارد.

وی ادامه داد: حضور موثر ماموران پلیس در جاده های استان موجب کاهش تلفات جاده ای و تصادفات در نوروز امسال شده است.

رییس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به اینکه آمار تلفات جاده ای نوروز امسال نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد کاهش یافته است گفت: توجه رانندگان به هشدار های پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب کاهش آمار تلفات جاده ای شده است.

سرهنگ قدرتی اظهار کرد: با توجه به اتمام هفته اول و شروع هفته دوم تعطیلات امروز جاده های استان ترافیک سنگین دارد اما با حضور ماموران پلیس و مدیریت اعمال شده در جاده های استان ترافیک روان است.

وی افزود:بیشترین حجم ترافیک در جاده های استان مربوط به محورهای اندیمشک -اهواز ، اهواز -آبادان، اهواز-رامهرمز -بهبهان -گچساران، ماهشهر -هندیجان و مسیر هفتگل به باغملک است.

رییس پلیس راه استان خوزستان بر برخورد قانونی با رانندگان متخلف در جاده ها تاکید کرد و گفت: از رانندگان می خواهیم با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از سبقت غیرمجاز اجتناب کنند در غیر این صورت ماموران پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهند کرد.

*ایرنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.