ویژه برنامه های شبکه استانی خوزستان در ایام نوروز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مسلم رحیمی با اعلام، مهم‌ترین برنامه‌ها حوزه سیما را شامل ویژه برنامه تحویل سال با عنوان بوی عید، یک یک، حدیث فراق (ویژه ایام فاطمیه)، شب‌های کارون، خوشه چین، سنه الخیر، رنگین کمان وبرنلمه‌های سرزمین نور (ویژه راهیان نور)، پخش دعای کمیل و ندبه و برقراری ارتباط زنده از محل یادمان شهدای دفاع مقدس و پخش از شبکه‌های سراسری عنوان کرد.

وی صدای زائر (صیح و بعداز ظهر)، سال نو سلام، نسیم نوروز، الربیع الفاطمیه و نسمه العید را از جمله برنامه‌های صدای مرکز خوزستان بیان کرد و افزود: امسال برای دومین بار صدای مرکز خوزستان در حرکتی ابتکاری با تهیه گزارش‌های مردمی از کاروان‌های راهیان نور همچون سال گذشته این برنامه را برای مخاطبان پخش می‌کند.

رحیمی در ادامه گفت: واحد خبر صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز با تهیه و تولید گزارش‌ها مردمی، در زمینه‌های مختلف همچون خوزستان گردی، معرفی آثار تاریخی، گزارش از مسافران نوروزی، راهیان نور، توصیه‌های بهداشتی، ترافیکی و گفتگوهای زنده خبری با مسئولان ذی‌ربط می‌پردازد.

مدیرکل صداو سیمای مرکز خوزستان تصریح کرد: امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان با تهیه و تولید گزارش‌های متنوع به دو زبان فارسی و عربی که روزانه بیش از ۲۲۵ دقیقه از سیما، ۷۹۵ دقیقه صدا و بیش از ۲۰ دقیقه گزارش تولیدی از خبر مرکز خوزستان برای مخاطبان پخش می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.