مروری بر رقابت نمایندگان خوزستان در هفته نهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته نهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، نفت آبادان میزبان دانشگاه آزاد است، پتروشیمی بندر امام در تهران به مصاف مهرام می‌رود و صنایع ماهشهر پذیرای پمینای اصفهان خواهد بود.

هفته نهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، امروز در شهرهای آبادان، ماهشهر، قزوین و تهران پیگیری خواهد شد.

نمایندگان خوزستان که هر کدام وضعیت متفاوتی را در اختیار دارند، امروز کار سختی در برابر حریفان آماده و قدرتمند خود خواهند داشت.

در مهم‌ترین دیدار این هفته، پتروشمیی بندرامام در خانه بسکتبال تهران یک دیدار سخت و حساس را با مهرام برگزار خواهد کرد تا لیگ بسکتبال ایران شاهد یک فینال زودرس باشد.
پترو با تمام قوا و داشتن مهره‌های کلیدی و کارآمد فراوان به مصاف مهرام می‌رود تا بتواند با غلبه بر این تیم ضمن گرفتن انتقام شکست لیگ ملی، در پس رسیدن به صدر جدول و دادن عیدی به هواداران خود بر آید.

در دیگر دیدار حساس این هفته صنایع پتروشیمی ماهشهر که حالا با نام منتخب ماهشهر پای به عرصه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای نهاده در سالن بعثت از پمینای اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

پمینای متحول شده شهر اصفهان با تک بازیکن سیه چرده و خارجی خود تا کنون توانسته تحول خوبی را در خود ایجاد کند و نتایج قابل قبولی را تاکنون در لیگ حرفه‌ای کسب کرده‌ است.
اصفهانی‌ها قطعا حریف دست و پا بسته‌ای برای شاگردان علی عموری نخواهند بود و ماهشهری‌ها در این دیدار کار سختی را در پیش خواهند داشت.

منتخب ماهشهر که چند هفته‌ای است که بسیار خوب نتیجه گرفته، پس از برد در خانه نفت در آبادان و فولاد در قزوین حالا در پی کسب سومین پیروزی خود به سر می‌برد و امید زیادی به کسب موفقیت در بازی امروز دارد.

اما پالایش نفت آبادان، دیگر تیم خوزستانی این رقابت‌ها که در لیگ حرفه‌ای علیرغم انجام بازی‌های بسیار خوب عملکرد ضعیفی داشته و به غیر از کسب پیروزی در مشهد برد دیگری را در کارنامه خود نمی‌بیند.

از بخت بد هماد سامری، نفت برای عیدی دادن به هواداران خود دیوار محکمی به نام دانشگاه آزاد صدرنشین را در مقابل دارد، البته آبادانی‌ها به هیچ عنوان در این دیدار احساس کوچکی نخواهد کرد و این موضوع را در دیدار این تیم در برابر مهرام و پتروشیمی ثابت کرده است.

امروز حاضران در سالن ۱۷ شهریور آبادان، فارغ از هر نتیجه‌ای، بدون شک یک دیدار جذاب و به یاد ماندنی را تماشا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، امروز از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد و طی آن، تیم نفت آبادان در خانه میزبان دانشگاه آزاد است، پتروشیمی بندر امام در تهران به مصاف مهرام می‌رود و منتخب ماهشهر در خانه میزبان پمینای اصفهان خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.