وجود ۱۷۳۸ پروژه​ نیمه تمام عمرانی در استان خوزستان!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان با بیان اینکه ۱۷۳۸ پروژه​ نیمه تمام عمرانی در استان وجود دارد، گفت: این پروژه​ها به صورت میانگین ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مهرداد نیکو ​ اظهار کرد:​ حدود ۱۶۸۰ میلیارد تومان در این پروژه​ها هزینه شده است و رقمی معادل همین هزینه نیاز است تا پروژه​های نیمه تمام تکمیل شوند.

وی با بیان اینکه​ آغاز به کار بخش عمده‌ای از این پروژه​ها به اوایل برنامه​ پنجم توسعه باز می گردد، افزود: برای تکمیل این پروژه​ها راهکارهایی تعیین شده است که بر اساس این راهکارها می توان پروژه​هایی را که امکان واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی و عمومی در چهارچوب قانون بودجه ۹۳ و ۹۴ و قانون تنظیم مقررات مالی دولت وجود دارد، واگذار و بهره​برداری کرد.

نیکو گفت: قرار است پروژه​هایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند با مصوبه هیات وزیران در اولویت گذاشته شوند تا در سال آینده که آخرین سال برنامه پنجم توسعه است، به اتمام برسند.

وی تصریح کرد: واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی، منوط به درخواست متقاضیان است زیرا بخش خصوصی به دنبال شرایطی است که از نظر اقتصادی به صرفه باشد و بتواند با بهره​برداری از این پروژه ها به سود خود نیز برسد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.