بدترین و بهترین حوادث سال ۹۳ از نگاه مقتدابی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مقتدایی گفت:گردوخاک حادثه ای غیرمترقبه بود که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد و همه مردم به زحمت افتادند ۱۰-۱۵ روز سختی بود.
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در پاسخ به اینکه بدترین حادثه سال ۹۳ چه بود گفت:گردوخاک حادثه ای غیرمترقبه بود که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد و همه مردم به زحمت افتادند ۱۰-۱۵ روز سختی بود.
وی در پاسخ به بهترین خبر سال ۹۳ عنوان داشت:در سال ۹۳ توانستیم با برنامه ریزی به موضوعاتی چون اشتغال ، خرید از داخل استان و پروژه های عمرانی بپردازیم طرح هایی که برای مردم رفاه را به ارمغان داشت.
مقتدایی خاطر نشان ساخت:در فضای گردشگری با محوریت خانواده یک سری کارهایی را انجام دادیم که خیلی روی آنها وقت گذاشتیم و از این بابت خوشحال هستم.
وی افزود: بخشی از جامعه این انتظار را داشت ما یک تصمیم جسورانه گرفتیم واستفاده از خودروهای پلاک اروند را آزاد کردیم که این اقدام در بین مردم امید و نشاط ایجاد کرد.
استاندار تاکید کرد:اگر کمی مشکلات اقتصادی در کشور برطرف شود دنبال این هستیم تا طرح هایی را برای خانواده ها در استان داشته باشیم که بتوانند در این فضا دور هم باشند مراکزی برای جوانان احداث کنیم که بتوانند فکر وجسم خود راپرورش دهند.
مقتدایی ادامه داد:با حفظ ارزش های انقلاب ونظام باید نسل جدید را در آغوش گرفت و موجب بریدگی نسل جدید و قدیم نشویم.
وی در پاسخ به این سوال که چه ایده جدید برای سال ۹۴ دارید گفت:باید سورپرایز کنیم، بگذارید در سال ۹۴ طرح ها وایده های نو را بیان کنیم.
استاندار ادامه داد:این طرح های جدیدبیشتر در موضوعات اجتماعی،فرهنگی وعمرانی است دنبال تصمیماتی هستیم که کل استان بهره برند چهار ،پنج مورد مدنظر است که بعد از برنامه ریزی و تدوین آنها را اعلام می کنیم.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.