عیدی مقتدایی به مردم خوزستان: تردد خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی در داخل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آزاد گردید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دکتر مقتدایی با رفع این مشکل , عیدی دیگری آنهم درآستانه سال نو به این عزیزان خوزستانی هدیه کرد.
عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان برای تعیین تکلیف خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی  جمعی از شهروندان خوزستانی که  مدت ها درپارکینک گمرک خرمشهر متوقف  و شماره گذاری نمی شدند  , پیگیری ها و رایزنی هایی لازم   به منظور حفظ سرمایه های این عزیزان با هیات دولت بعمل آورد که امروز  این رایزنی ها درنشست هیات دولت به ثمرنشست .
هیات وزیران امروز تصویب کرد که  ورود و تردد خودروهای لوکس با حجم موتور بیشتر از ۲۵۰۰ سی سی درداخل مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی آزاد و تردد آنها خارج از این مناطق ممنوع می باشد.

جلسه هیات دولت صبح امروز چهارشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و مهمترین مسائل جاری کشور از سوی اعضای دولت مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی به تصویب هیات وزیران رسید. با تصویب دولت، ورود و تردد خودروهای لوکس با حجم موتور بیشتر از ۲۵۰۰ سی.سی به خارج از مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ممنوع است.

گفتنی است  براساس آمارواصله تعداد خودروهای وارداتی با قدرت موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی که درپارکینگ گمرک خرمشهر درانتظار تعیین تکلیف بسرمی بردند  درحدود ۱۰۰۰ دستگاه گزارش شده  است .

مالکان این خودروها و نیز خانواده های آنان طی دوماه اخیر با پیگیری های مداوم ازطریق استانداری خوزستان خواستار رفع مشکل و استفاده از خودروهای خود  برای تعطیلات نوروزی  بودند که خوشبختانه , دکتر مقتدایی با رفع این مشکل  , عیدی دیگری  آنهم درآستانه سال نو به این عزیزان  خوزستانی هدیه کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.