هفته یازدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور؛ شهرداری در راه دسته دو

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور هفته یازدهم و پایانی دور رفت خود را با یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی برای نمایندگان استان پشت سر گذاشت.

شهرداری ماهشهر در این هفته با مساوی به کار خود پایان داد و فرهنگ رامهرمز که در شرایط مناسب قرار ندارد شکست دیگری را پذیرفت و بالاخره نفتون بعد از مدت‌ها پیروز شد.

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور هفته یازدهم و پایانی دور رفت خود را با یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی برای نمایندگان استان خوزستان پشت سر گذاشت.

شهرداری ماهشهر در این هفته با مساوی به کار خود پایان داد. فرهنگ رامهرمز شکست دیگری را تجربه کرد و نفتون مسجدسلیمان هم تنها برنده نماینده استان در هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ دسته سوم کشور بود.

در حساس‌ترین بازی برای نماینده استان خوزستان تیم شهرداری ماهشهر در استادیوم تختی فیزآباد به مصاف شهرداری این شهر رفت. شاگردان عزیز فرسیات در تیم شهرداری با توجه به فشردگی جدول و صعود به صدر جدول نیاز به این سه امتیاز داشتند و در همان ابتدا روی غفلت مدافع و دروازبان تیم میهمان میلاد قاسمی نهایت استفاده را برد و شهرداری را پیش انداخت.

در ادامه، نحوه بازی دو تیم باعث شد تا دروازه‌ها کمتر تهدید شوند بازی با همین نتیجه در جریان بود که در دقیقه ۸۲ داور مسابقه نقطه پنالتی را برای تیم میزبان نشان داد تا نماینده فارس کار را به تساوی بکشاند.

با این نتیجه، شهرداری ماهشهر با ۲۲ امتیاز و دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین نیم فصل را با قرارگرفتن در رده دوم به پایان رساند. شهرداری ماهشهر این فصل با مدیریت یوسف حیدری و سرمربیگری عزیز فرسیات عزم خود را برای صعود به لیگ دسته دوم جمع کرده‌اند که اگر همین روند را در نیم فصل دوم ادامه دهند صعود نماینده خوزستان به لیگ دسته دوم دوراز دسترس نیست.

نفتون مسجدسلیمان دیگر نماینده استان خوزستان تنها تیم پیروز این هفته استان بود که در مسجدسلیمان پویندگان تلاش مرودشت را با نتیجه دو بر یک شکست داد. شاگردان احسان قاضی در این دیدار خوب ظاهر شدند و با گل‌های سجاد جباری و احمد خنجری از حریف خود پیش افتادند اما فشارهای تیم میهمان میزبان باعث شد در دقایق پایانی از روی یک ضربه پنالتی نتیجه را به حداقل برساند. نفتون هم هیچگاه در حد و اندازه‌های خود ظاهر شد و نیم فصل را با کسب ۱۲ امتیاز به پایان رساند و به مکان هشتمی جدول بسنده کرد.

فرهنگ رامهرمز که به اراک سفر کرده بود نیز در برابر میزبان خود با نتیجه سه بر دو شکست را پذیرفت تا همچنان در جمع تیم‌های پایین جدول قرار گیرد. شاگردان احمد زنگنه این فصل نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و در نیم فصل دوم کار بسیار سختی را پیش‌رو دارند. فرهنگ با کسب ۱۱ امتیاز و قرارگرفتن در رده نهم جدول نیم فصل را به پایان رساند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.