درآمد بازارچه‌های مرزی خوزستان در کجا هزینه می‌شود؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر بازارچه ​های مرزی خوزستان گفت: بر اساس ارایه پیشنهادات و مصوبات جدید، درآمدهای حاصل از بازارچه​ های مرزی در مناطق مربوط به خود هزینه خواهد شد.
محمدرضا صفاییان با اشاره به ارایه پیشنهادات به دولت در زمینه هزینه‌کرد درآمدهای بازارچه‌ها در مناطق مربوطه و موافقت با این پیشنهادات، اظهارکرد: بر اساس این اقدامات مقرر شد درآمدهای این بازارچه​ ها به خزانه دولت منتقل و پس از آن به مناطق مربوطه برگشت داده شود تا این درآمدها برای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در بازارچه ​ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: تحقق این مساله، موجب جلوگیری از برخی اظهارنظرها و اعمال سلیقه ​ها در برنامه​ریزی برای هزینه‌کرد درآمدهای بازارچه ​های مرزی می‌شود.

صفاییان تصریح کرد: هم​اکنون در حال پیگیری برای ساماندهی و مکانیزه کردن روند ورود و خروج کالا در بازارچه چذابه هستیم که به زودی این کار در تمام بازارچه​ ها نیز انجام خواهد شد. ساماندهی بازارچه​ ها، سر آغاز خوبی برای هزینه‌کرد درآمدهای آن‌ها در مناطق مربوطه است و از این طریق می‌توان از پراکندگی و نابسامانی ​مدیریتی در این مناطق جلوگیری کرد.

مدیر بازارچه‌های مرزی خوزستان اظهارکرد: علاوه بر فعال​سازی بازارچه مبادلات مرزی اروندکنار و هندیجان، بازارچه شادگان نیز تا چند روز آینده آغاز به کار می​کند. در واقع فعال​سازی بازارچه​های مرزی گامی به سوی استفاده از ظرفیت​ های استان برای بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه اشتغال است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.