دومین تساوی متوالی فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم فوتبال فولاد خوزستان یکی از چهارنماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا دومین تساوی متوالی خود را در این مسابقات در برابر لکوموتیو ازبکستان کسب کرد.

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در فصل گذشته بعدازظهر چهارشنبه، و در گروه C لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند، میهمان لکوموتیو ازبکستان بود که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافت.

فولاد خوزستان نخستین دیدار خود را نیز در این رقابت ها در اهواز با تساوی بدون گل مقابل السد قطر به پایان رسانده بود و با این تساوی دو امتیازی شد.

ساتو ریوجی از ژاپن به همراه دو هموطن خود، ساگارا تورو و یاگی آکان قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

در دقیقه هفتم و درحالی که دو تیم بیشتر به محک زدن یکدیگر مشغول بودند، پاس تورایف به زویتوف رسید تا این بازیکن با شوتی سرکش دروازه فولاد ایران را باز کند.

پس از این گل، نماینده ایران برای جبران نتیجه تلاش مضاعفی انجام داد تا در دقیقه ۳۲، مهرداد جماعتی از پاس محسن مسلمان نهایت بهره را برد و دروازه لکوموتیو ازبکستان را گشود تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به اتمام برسد.

در نیمه دوم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و فولاد خوزستان یک امتیاز ارزشمند را در سرمای تاشکند از آن خود کرد.

برای فولاد خوزستان در این دیدار، علی سلیمی، احمد آل نعمه، مساریچ، امید خالدی(محمد قاضی)، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا(بهمن کامل)، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری، محسن مسلمان، چاگو و آلویز نانگ(علی سینا ربانی) به میدان رفتند.

تیم لکوموتیو نیز با ترکیب، ایرکرامو، جانسیس، تاخ جایف، مصطفی جویف، شاخمدووف، کاپادزه(کوشایف)، میرزایف، زوتیف، تورایف، عبدلوخیف(شولیموف) و کورایان(خاسانف) بازی کرد.

در دیگر دیدار گروه C از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه امروز به وقت تهران، تیم السد قطر در دوحه به مصاف الهلال عربستان می رود.

فولاد خوزستان در سومین دیدار خود روز سه شنبه ۲۶ اسفند، میزبان تیم الهلال عربستان در ورزشگاه غدیراهواز خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.