طرح سلامت نوروزی به مدت ۴۵ روز در خوستان برگزار می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه​ای مرکز بهداشت خوزستان از اجرای طرح سلامت نوروزی به مدت ۴۵ روز در سطح استان خبر داد.

 

مهران معلم اظهار کرد: در روزهای پایانی سال و در آستانه نوروز، بازرسی تیم​های بهداشتی از اماکن عمومی از جمله زیارتگاه​ها، اماکن تاریخی و تفرجگاه​ها و همچنین مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بیش از پیش احساس می​شود.

 

وی افزود: در اجرای طرح سلامت نوروزی، تیم​های بازرسی شامل ۱۳۳ نیروی فنی و پشتیبانی در قالب ۳۳ گروه عملیاتی از اول اسفندماه آغاز به کار کرده​اند و در دو نوبت صبح و بعدازظهر در روزهای تعطیل و غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۲۰ بر فعالیت واحدهای مورد نظر نظارت می‌کنند. این طرح تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

معلم عنوان کرد: بازدید از ایستگاه‌های اسکان مسافران نوروزی، کنترل توزیع آب و غذا، ضدعفونی محل​های اسکان مسافران، نمونه​برداری از آب مناطق شهری و کنترل مواد غذایی در مراکز تهیه و توزیع، از جمله فعالیت‌های گروه‌های بازرسی طرح سلامت نوروزی است.

 

مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه​ای مرکز بهداشت خوزستان اظهار کرد: مسافران نوروزی در صورت مشاهده هر گونه تخلف، می​توانند شکایات خود را به مراکز بهداشت و همچنین سامانه شکایات کشوری با شماره تلفن ۱۴۹۰ اطلاع دهند. این شکایات بلافاصله از طریق تیم​های عملیاتی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.