مقتدایی: مسوولان ملی هیچ حساسیتی نسبت به مشکلات تیم فولاد ندارند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان با تاکید بر این که در حق تیم فولاد کم‎لطفی‎هایی شده است، گفت: مسوولان ملی هیچ حساسیتی نسبت به مشکلات پیش آمده برای بازیکنان این تیم ندارند.

عبدالحسن مقتدایی پس از دیدار با اعضای تیم فوتبال فولادخوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز و در جمع خبرنگاران اظهارکرد: هدف ما از این دیدار گفتن خسته نباشید خدمت هیات مدیره، کادر مربیگری و بازیکنان این تیم بود.

وی در ادامه گفت: باتوجه به شرایطی که فولاد دارد کم لطفی هایی به آن شده است و اعتقاد من این است که در این مملکت وقتی یک مجموعه می تواند در سطح منطقه یا ملی افتخارآفرین باشد، باید تمام دستگاه ها به آن کمک کنند ولی متاسفانه این برخورد با این تیم در سطح ملی نشد و اگر کادرسازی و نیروسازی خود این باشگاه نبود، بدون شک در همین حد نبودند.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: به هر حال باتوجه به این که فولاد یک بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا دارد به این جا آمدیم. باتوجه به دل نگرانی‎هایی که مسوولان باشگاه و تعدادی از بازیکنان داشتند، تصمیم گرفتیم که به این جا بیاییم و خسته نباشیدی بگوییم و اگر موردی هم وجود دارد ان‌شاالله آن را پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که باتوجه به این که شما چند وقت پیش قول داده بودید که مشکل بازیکنان سرباز این تیم را پیگیری کنید، در این زمینه چه اقداماتی صورت گرفت؟ گفت: ما پیگیری هایی انجام دادیم و آن اتفاقاتی که در نیم فصل افتاد و آن هم موافقت و صدور مجوز با ادامه بازی بخشی از بازیکنان که از نظر برخی دستگاه ها شاید مشکل داشتند و نمی توانستند بازی کنند، توسط ما و با هماهنگی دستگاه های قضایی اتفاق افتاد که البته آن موقع حکم قطعیت پیدا نکرده بود.

وی افزود: به اعتقاد من در شرایطی که ما امروز داریم هر کسی که بتواند کمی پایگاه و جایگاه هر مجموعه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را در دنیا به سود کشور تقویت کند، باید آن را حفظ کنیم و نمی دانم چرا این موضوع در استان خوزستان مانند مسایل دیگر مغفول واقع شده است و مسوولان در سطح ملی هیچ حساسیتی ندارند و شاید اگر تیم دیگری بود، حساسیت ها بیشتر بود ولی نسبت به این تیمی که روی پای خودش و با امکانات خودش به این جا رسیده است، به اعتقاد من کم لطفی می شود.

مقتدایی گفت: به هر حال ما وظایفی داشتیم که در حد بازی های لیگ آن را انجام داده ایم و اکنون هم با صحبت هایی که یکی از بازیکنان و همچنین مسوولان باشگاه با من داشتند، ان‏شاالله باز موضوع را پیگیری می کنم تا ببینم نتیجه چه می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.