مروری بر هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های خوزستان با ناکامی صدرنشینان در کسب پیروزی مقابل حریفان خود پشت سر گذاشته شد تا رقابت در صدر جدول دیدنی‌تر شود.

هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های خوزستان با ناکامی صدرنشینان در کسب پیروزی مقابل حریفان خود پشت سر گذاشته شد تا رقابت در صدر جدول دیدنی‌تر شود، این هفته با شکست تیم‌های شهرداری شمس‌آباد دزفول ـ استقلال شوشتر و جنوب سوسنگرد همه چیز به کام شاهین ندسا ماهشهر شد.

شاهین ماهشهر در خانه سپاهان ایذه را با شکست بدرقه کرد تا به صدر جدول نزدیک شود. دومین حادثه را پرسپولیس ویس نماینده شهرستان باوی رقم زد. این تیم موفق شد تیم شهرداری شمس‌آباد دزفول صدرنشین مسابقات را با دو گل شکست دهد.

جنوب باغملک هم با ارائه یک فوتبال سازمان یافته تیم استقلال شوشتر را با یک گل از پیش رو برداشت.

تیم استقلال رامهرمز جشنواره گل به پا کرد و با ۶ گل یاران ماهشهر را شکست داد. استقلال رامشیر هم بر جنوب سوسنگرد غلبه کرد. تیم ماهان سوسنگرد هم مقابل حریف خود سرود پیروزی سر داد و دیدار دو تیم پارسیان همت بندر امام با کارگر شادگان به تساوی انجامید تا هفته نوزدهم با روییدن ۲۱ گل درون دروازها پشت سر گذاشته شود.

شهرداری شمس‌آباد دزفول صدرنشین مسابقات در استادیوم شهدای ویس مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا سه امتیاز حساس را در این دیدار از دست بدهد شاگردان ایرج رضایی در تیم شهرداری با وجود باخت همچنان با ۳۷ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

تک گل تیم شهرداری را سامان چمن آرا در نیمه اول به ثمر رساند، قرمزپوشان ویس بعد از نتایج ضعیف دور رفت آرام آرام خود را به صدرجدول نزدیک می‌کنند این تیم اوج گرفته با دو گل مکی بدوی مدافع جسور و متعصب خود با  کسب چهارمین برد پیاپی با ۳۰ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد.

استقلال ‌شوشتر در ادامه روند ناکامی خود در هفته‌های اخیر، در باغملک مقابل جنوب این شهر  با یک گل مغلوب شد تا آبی‌پوشان شوشتر با این شکست فرصت بازگشت به صدر جدول را از دست بدهد این تیم با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. جنوب باغملک  که مربی خود سرقلی را در اختیار نداشت با تک گل صادق امیری که در دقیقه ۵۷ به ثمر رسید به سه امتیاز ارزشمند دست یافت تا با ۲۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

سفیدپوشان ماهشهری با استفاده از دانش مربی جوان و با آتیه خود سمیر مجیدی‌نسب با یک بازی حساب شده و منطقی با گل‌های نیما شریف هندیجانی و حسن شیرعلی در مقابل تک گل سجاد فرهادی به سه امتیاز با ارزش مقابل سپاهان ایذه دست یافتند تا با ۳۵ امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم جدول برای صدرنشینی در آسمان فوتبال خوزستان به پرواز درآیند. تیم سپاهان نیز با کسب این نتیجه پس از ۱۰ هفته طعم تلخ شکست را چشید تا با کسب ۲۹ امتیاز مکان ششم جدول را تصاحب کند.

جنوب سوسنگرد در رامشیر با یک گل شکست خورد تا شاگردان سعیدی در تیم جنوب ضمن کسب دومین باخت متوالی جایگاه سومی خود را نیز از دست بدهد و با ۳۳ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گیرد، استقلال رامشیر نیز با تصاحب ۲۵ امتیاز به رده نهم جدول بسنده کرد.

در دیگر دیدار تیم ماهان سوسنگرد  با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل شهباز شادگان  به برتری دست یافت. این دیدار در طول ۹۰ دقیقه صحنه‌های جذاب و مهیجی در بر داشت هر پنج گل این بازی در نیمه دوم به ثمر رسید. عباس مقدم‌کیا و ولیدخنافر در دقایق ۵۲ و ۸۰ برای شهباز میزبان و میلاد نیسی در دقایق ۶۴ و۶۷ دو بار و محمدحسین الهایی سحر بازیکن جوان در دقیقه ۹۰ برای تیم ماهان میهمان موفق به گلزنی شدند. در وقت‌های پایانی بازی برخورد شدید، مهاجم تیم ماهان سوسنگرد  با دروازه‌بان تیم شهباز شادگان موجب شد این بازیکن راهی بیمارستان شود.

در چارچوب همین مسابقات تیم فوتبال استقلال رامهرمز جشنواره‌ای از گل به پا کرد و حریف خود یاران ماهشهر را با ۶ گل در هم شکست.

استقلال که محمود احمدی تنها مربی دارای مدرک A آسیا در فوتبال لیگ برتر خوزستان را در اختیار دارد پس از چهار هفته تساوی پیاپی سرانجام پیروز شد تا با ۲۷ امتیاز همچنان رده هشتم جدول را در اختیار داشته باشد. برای آبی پوشان حبیب زنگنه (دو گل) محمدرضا کلاهی (دو گل) حسن نظری و سید ستار میرسالاری گلزنی کردند. تیم یاران ماهشهر نیز با سه شکست متوالی با ۱۷ امتیاز در مکان دوازدهم جدول ایستاد.

جدال تیم‌های ته جدولی در بندرامام خمینی برنده نداشت. دو تیم پارسیان همت بندرامام و کارگر شادگان برای بهبود بخشیدن به وضع خود در جدول رده بندی در پی کسب سه امتیاز بودند که زور دو تیم بهم نرسید تا امتیازات تقسیم شود. تک گل پارسیان را محمد مسعودی به ثمر رساند. کارگر با ۹ امتیاز ول کن ته جدول نیست پارسیان نیز با ۲۰ امتیاز در مکان یازدهم جدول جای گرفته است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.