امروز و فردا هوا صاف و پایدار است/ احتمال بروز گرد و خاک در روز سه شنبه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر کل هواشناسی خوزستان از جو پایدارو ثابت استان خوزستان در دو سه روز آینده خبر داد.
کورش بهادری در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: از شب گذشته دامنه فعالیت سامانه پرفشار و پایدار در استان برقرار است.  پیش بینی می کنیم امروز و فردا هوا صاف و پایدار باشد.
وی ادامه داد:  از روز یکشنبه تا سه شنبه موج بارشی خوزستان را در بر می گیرد که به طور یقین در شهرهای شمالی با بارش های پراکنده همراه هست و در جنوب استان به صورت رگبارهای پراکنده خواهد بود.
بهادری بیان داشت: در صورتی که وزش باد داشته باشیم احتمال وقوع گرد و خاک روز سه شنبه وجود دارد که البته هنوز زود است که راجع به آن قضاوت کنیم.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ما سایت هواشناسی خوزستان را داریم همچنین  خط تلفنی هواگو ۱۳۴ را داریم که از هفته آینده نیز به ۸ خط و ۸ پاسخگو افزایش پیدا خواهد کرد که مردم می توانند اخبار و پیش بینی هوا را از آنجا دریافت کنند و به شایعاتی که متاسفانه از طریق شبکه های اجتماعی تلفن همراه منتشر می شود و باعث نگرانی می شود توجه نکنند.
بهادری در پایان از سفر دکتر داود پرهیزکار، رییس سازمان هواشناسی کشور در هفته آینده به خوزستان خبر داد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • پیام یک خوزستانی به آقای سید شریف حسینی و دیگر نمایندگان خوزستان من خودم سه شنبه بین جاده اهواز تا رامهرمز شاهد بودم باد شدید و طوفان تمام گردوخاک از منطقه سه راهی غیزانیه که ۴۰ کیلومتری اهواز است را به سمت اهواز میفرستاد.اصلا گردوخاک ربطی به عراق و عربستان نداره. اصلا گردوخاک ربطی به دولت و خانم ابتکار و استاندار ندارد. باور کنید بعضی واقعا دروغگو و بی وجدان هستن. برای شماها متاسفم که وجدانتان را زیر پا گذاشتی و به دروغ به مردم آدرس غلط می دهی. گردوخاک یک پدیده زیست محیطی است که بر اثر کاهش بارندگی در دشت خوزستان بوجود آمده و به علت خشکسالی چند سال اخیر بیشتر شده. شما اگر نماینده اهواز و خوزستان هستی اگه مرد بودید حق مردم این استان از نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع فولاد و نیشکر و آب آشامیدنی سالم را در این چند سال میگرفتید گرد و خاک پیشکش!!! باد شدید ۶۰ کیلومتر در ساعت و گرد و خاک خدا را گردن خانم ابتکار می اندازی تا به منافع شخصی خودت برسی!!! واقعا خجالت بکشید که اسمتون نماینده و تحلیل گر گذاشته اید. حتمن زلزله بم و طوفان و سیل هم کار خانم ابتکار است؟؟ حتمن طوفان شن طبس در سال ۱۳۵۹ هم کار خانم ابتکار بوده؟؟؟ حتمن وقتی گرد و خاک تمام شد اونم کار شما بوده!! برید استغفار کنید که به یک زن فعال در محیط زیست و زحمتکش اهانت میکنید و شان الله و خداوند را غیر مستقیم زیر سوال میبرید. مردم خوزستان جواب ضعف شما نمایندگان استان خوزستان و اهواز در این ۸ سال را اسفند ۹۴ در انتخابات مجلس خواهند داد.