تقی‌زاده از طرح واگذاری مدارس به بخش‌خصوصی دفاع کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با دفاع از اجرای طرح واگذاری مدارس به بخش‌خصوصی، گفت: ​طرح واگذاری مدارس به بخش‌خصوصی کمک خوبی به ما بود. ما کمبودها را از طریق بازنشستگان و شاغلین به‌کار تامین می‌کنیم و این تراکم در حجم آموزش قطعا کاهش کیفیت آموزش را به دنبال دارد، در حالی که با این طرح ما نیروی جوان و پر انرژی بیشتری در اختیار خواهیم داشت.

 

محمد تقی‌زاده عنوان‌کرد: اگر در گذشته ۱۰۰ دانش‌آموز توسط دو سرباز معلم آموزش می​دیدند، اکنون برای همین تعداد ۵ نیروی آموزش توانمند داریم و این سبب شده تا کیفیت تحصیلی به سمت بهبودی تغییر کند.

 

وی بیان‌کرد: ​این بسته حمایتی کمک بزرگی برای کاهش نیاز آموزش و پرورش به نیروی جدید و بالا بردن کیفیت در آموزش و پرورش استان بوده است.

 

تقی ​زاده خاطرنشان‌کرد:​ نیروی​هایی در این طرح به‌کار گرفته شده‌اند توسط وزارت آموزش و پرورش مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته‌اند و این افراد با علاقمندی بسیار و سطح علمی بالا وارد عرصه آموزش و پرورش شده​اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اگر پیش از این کلاس درس با معلم بازنشسته، سرباز معلم و یا به صورتی اضافه کار برگزار می‌شد، اکنون توسط نیروهای علاقه​مند و با توانمندی بسیار بالا اداره می‌شود و اداره آموزش و پرورش خوزستان نیز آموزش‌های ضمن خدمت نیز برای این نیروها در نظر گرفته تا سطح توانمندی آن افزایش یابد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.