ساختمان دیوان محاسبات خوزستان به بهره برداری رسید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: با حضور علیرضا داورپناه معاون برنامه ریزی و امور اجرایی دیوان محاسبات کشور، ساختمان دیوان محاسبات خوزستان روز چهارشنبه به بهره برداری رسید.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: عملیات اجرایی احداث این ساختمان در زمینی به مساحت دو هزار و ۳۰۰متر مربع و چهار هزار متر مربع زیر بنا در اسفند ۸۹ آغاز و ۳۷ میلیارد و ۸۳۰میلیون ریال هزینه احداث در بر داشته است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در آیین بهره برداری از ساختمان دیوان محاسبات خوزستان گفت: مساله رسیدگی به پروژه های عمرانی و تامین نیروی انسانی از بحث های جدی است .

احمد سیاحی افزود: باید محیط و فضای مناسب کاری برای نیروی انسانی ایجاد و اعتبارات را هم درست هزینه کرد.

وی ۹۹٫۹درصد مدیران دستگاه های اجرایی را مدیرانی سالم خواند و افزود: اگر در جایی از کشور اتفاقی می افتد نباید این مساله را به حساب تمام مدیران گذاشت و در این زمینه آموزش از بحث های جدی است.

سیاحی گفت: هم اینک و در شرایط فعلی با محدودیت های اعتباری مواجه هستیم و باید به نحو مطلوب از اعتبارات موجود استفاده کرد.

وی همچنین گفت: یکی از عزت ها و شاخصهای نظام در ارائه خدمات بهینه است و در این زمینه در خوزستان قدم های جدی برداشته شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.