نگاهی به نمایندگان خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های همشهری فولاد و استقلال خوزستان به مصاف هم خواهند رفت و نفت مسجدسلیمان از صبای قم پذیرایی می‌کند.

هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور از امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد و نمایندگان خوزستان طی روز پنجشنبه و جمعه به مصاف حریفان خود می‌روند.

در همین چارچوب تیم نفت مسجدسلیمان برای دومین بازی متوالی در خانه به مصاف حریف خود خواهد رفت و این تیم فردا پنجشنبه در ورزشگاه بهنام محمدی این شهر از صبای قم پذیرایی می‌کند.

نفت در این دیدار در حالی به دیدار شاگردان تارتار خواهد رفت که در هفته گذشته با مشکلاتی روبه‌رو بوده است، بهروز مکوندی با ترک تمرینات و استعفای خود باشگاه را وادار کرد تا به مشکلات مالی این تیم رسیدگی کند و مردان وزارت نفت را نیز مجاب کرد تا سرانجام مبلغی را برای حل معضلات پیش روی این تیم اختصاص دهد.

به نظر می‌رسد استعفای مکوندی توانست شوک لازم را به این تیم وارد کند و بازیکنان را برای دیدار با تیم صبای قم آماده و مهیا سازد.

از طرفی به نظر می‌رسد نفتی‌ها دیگر فرصتی برای آزمون و خطا ندارند و آنان برای ماندن در لیگ بر‌تر باید تمام امتیازات خانگی را کسب کنند.

نفت با تغییر و تحولاتی که در نیم فصل داشته و مشکلاتی مالی که به زودی برطرف خواهد شد دیگر بهانه‌ای برای از دست دادن نتایج ندارد و باید هواداران خود را راضی از ورزشگاه خارج کند.

بهروز مکوندی نیز با افزون کردن قوای تهاجمی تیم خود قطعا برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد و این بازی را می‌توان یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم در طول لیگ جاری دانست و همچنین دیداری که می‌تواند سرآغازی باشد برای کسب موفقیت‌های آینده نماینده مسجدسلیمان در لیگ بر‌تر فوتبال کشور.

اما در اهواز و در ورزشگاه الغدیر این شهر، دو تیم میانه و بالای جدول خوزستانی به مصاف هم خواهند رفت تا شهرآورد سرخابی خوزستان را برگزار کنند.

فولاد خوزستان که بدون شک بدشانس‌ترین تیم لیگ بر‌تر بوده است با از دست دادن تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود و البته با به خدمت گرفتن بازیکنانی چون محسن مسلمان و محمد قاضی، حال با شکست دادن راه آهن در اولین گام، آماده است تا صدر جدول را از علیرضا منصوریان و نفت متحول شده باز پس گیرد.

تفکرات حرفه‌ای اسکوچیچ باعث شده است تا این تیم در هیچ شرایطی از بحران، گرفتار حاشیه‌ها نشده و بی‌شک فولاد را باید سربلند بحران‌ها لقب داد.

در آن سوی میدان نیز عبدالله ویسی به همراه آبی پوشان اهوازی حضور دارند که حریف دست و پا بسته‌ای برای فولادی‌ها نخواهند بود، استقلالی‌ها که هفته هاست خود را از قعر جدول جدا کرده و آرام آرام خود را به میانه جدول نزدیک می‌کنند، در این روز سعی دارند دست به کار بزرگی زده و فولاد همیشه آماده را غافلگیر کنند.

در کل این دیدار نیز از جذابیت‌های خاصی برای فوتبالدوستان برخوردار است و بی‌شک تماشاگران زیادی را به ورزشگاه بزرگ غدیر می‌کشاند و بینندگان بسیاری را پای گیرنده‌های تلویزیونی خواهد نشاند.

در هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور، نفت مسجدسلیمان فردا از ساعت ۱۵ و ۳۰ در ورزشگاه بهنام محمدی این شهر پذیرای صبای قم است و در روز جمعه در اهواز، تیم‌های همشهری فولاد خوزستان و استقلال اهواز، شهرآورد خوزستان را برگزار خواهند کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.