در پارک های اهواز ؛ استعمال هر گونه دخانیات ممنوع

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار اهواز از جمع آوری مراکز کرایه و فروش قلیان در پارک های اهواز خبرداد و گفت: مصرف دخانیات و قیان در مکان های عمومی مانند پارک ها ممنوع است و تلاش خواهیم کرد پیش از پایان امسال تمامی این مراکز از پارک ها جمع آوری شود.

اسماعیل ارزانی بیرگانی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی اهواز در محل شهرداری این شهر گفت: در برخی از موارد مشاهده شده که خانواده ها اقدام به آوردن قلیان در مکان های عمومی می کنند که باید در این راستا نیز برنامه های فرهنگی و بازدارنده اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه مساله استفاده از قلیان در شورای تامین استان مطرح شده گفت: استاندار خوزستان نیز بر جمع آوری مراکز کرایه و فروش قلیان از سطح شهر تاکید دارد.

فرماندار اهواز گفت: در مرحله اول طرح جمع آوری قلیان از پارک های اهواز اجرا خواهد شد و در دیگر مراحل نیز برخورد قانونی با مراکز فروش خواهیم داشت.

ارزانی گفت: در این خصوص تیمی شامل نماینده بهداشت استان ،شهرداری ، فرمانداری و فرماندهی انتظامی استان تشکیل شده تا بتوان از عرضه قلیان در پارک ها جلوگیری کرد.

وی در خصوص آلایندگی محل دفن زباله اهواز برای روستاییان صفیره گفت: با ایجاد این محل مشکلاتی برای روستاییان صفیره ایجاد شده که باید برای رضایت و بهبود وضعیت خدماتی به روستاییان داده شود.

در ادامه این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در راستای جمع آوری اغذیه فروشی های غیر مجاز در مقابل مدارس اهواز اقدامات خوبی انجام شده است.

‘عظیم شمخانی ‘افزود: همچنین برنامه های مدونی برای جمع آوری مراکز عرضه قلیان در پارک های اهواز اجرا شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.