نایب قهرمانی پومسه خوزستان در مسابقات لیگ برتر کشور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم پومسه قلعه افشاران طلوع خوزستان، از نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ کشور خبر داد.

داوود رسولی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر از نائب قهرمانی تیم تکواندو خوزستان در مسابقات لیگ خبر داد و اظهار کرد: تیم تکواندو خوزستان در بخش پومسه برای نخستین بار در تاریخ ۳۰ ساله تکواندو خوزستان موفق شد نائب قهرمان لیگ شود.

وی با بیان اینکه تیم خوزستان با نام قلعه افشاران طلوع در این دوره از مسابقات شرکت داشته است و تمام اعضا این تیم بومی بوده‌اند، افزود: تیم خوزستان با کسب یک مقام نخست در بخش تیمی، یک مقام نخست، یک مقام سوم و یک مقام پنجم در بخش انفرادی، در مجموع امتیازی نائب قهرمان لیگ کشور شود.

سرمربی تیم پومسه (تکواندو) قلعه افشاران طلوع خوزستان تصریح کرد: در مسابقات پومسه انفرادی و تیمی لیگ کشور ۳۵۰ تیم شرکت داشتند که تهران مقام قهرمانی را به‌دست آورد، تیم خوزستان به سرپرستی کریم تجار نائب قهرمان شد و البرز و اصفهان نیز به‌طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رسولی‌زاده با بیان اینکه این نائب قهرمانی برای تکواندو خوزستان بسیار ارزشمند است، افزود: ما مسابقات را بدون حامی آغاز کردیم و تنها در هفته آخر یک شرکت خصوصی حمایت از تیم ما را پذیرفت و امیدواریم کسب این موفقیت ارزشمند توجه بیشتری را به‌سمت این رشته ورزشی جلب کند.

از تیم خوزستان، داوود رسولی (بازیکن و سرمربی تیم) در رده سنی ۳۱ تا ۴۱ سال، دانیال رفیعی در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال، و کیهان اکبری در رده سنی ۴۱ تا ۵۱ سال موفق شدند به‌ترتیب مقام‌های نخست، سوم و پنجم را از آن خود کنند.

همچنین تیم خوزستان با حضور حسن رضایی، حمید مسرت، کیهان اکبری و داوود رسولی‌زاده موفق شد با اقتدار بر حریفان غلبه و مقام نخست مسابقات تیمی این دوره از مسابقات را در رده سنی بالای ۳۱ سال از آن خود کند و در مجموع نائب قهرمان مسابقات پومسه لیگ کشور شود.

– فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.