مدیرکل احمدی نژاد در خوزستان چند ماه پس از برکناری باز هم سمت گرفت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل سابق ارشاد اسلامی خوزستان بعد از جابه جایی از این سمت و بعد تنها چند ماه این بار با سمت مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خوزستان به تشکیلات مدیریتی استان خوزستان بازگشت.

حجت الاسلام و المسلمین لطف الله سپهر مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان که چند ماه قبل در راستای تغییرات مدیریتی روی کار آمدن دولت جدید جای خود را به همایون قنواتی داده بود، بعد از چند ماه دوری این بار با سمت مدیرکلی کتابخانه های عمومی استان خوزستان به تشکیلات مدیریتی خوزستان بازگشت تا در دولت جدید هم یک منصب فرهنگی را به دست گرفته باشد.

سپهر از سال ۸۷ تا اول تیرماه ۱۳۹۳ تصدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را بر عهده داشت. در این دوره، همزمان با سراسر کشور اجرای فعالیت های قرآنی و ایجاد موسسات قرآنی در مناطق محروم استان قوت گرفت.

مدیرکل جدید کتابخانه های خوزستان در گفتگو با رسانه های استان و هنگامی که هنوز به عنوان مدیرکل ارشاد استان فعالیت می کرد، گفته بود: قبل از روی کار آمدن دولت جدید هم به تدبیر و اعتدال در کارهایم معتقد بودم تا بتوانم در این فضا و در کنار تفاهم و اعتدال و نظارت و دقت و محبت و البته جدیت مشکلات را در این حوزه پر از فراز و نشیب مرتفع کنم.

شهریورماه امسال بود که لفته منصوری مدیر کل سابق کتابخانه های عمومی خوزستان پس از ۲۸ ماه دوره پر جنب و جوش و تلاش در نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان از حوزه فرهنگ به حوزه صنعت بازگشت چرا که وی به صورت مامور به خدمت وارد حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی شده بود.

در این مدیت منصور کوهی رستمی سرپرستی اداره کل کتابخانه های استان خوزستان را به عهده داشت و خیلی ها امیدوار بودند وی به عنوان فردی از بدنه نهاد کتابخانه های استان این سمت را با عنوان مدیرکلی تحویل بگیرد که با انتصاب سپهر، این خواسته محقق نشد.

لفته منصوری در آئین تودیع خود در این خصوص گفته بود: یکی از رویکردهای ارزشمند نهاد کتابخانه های عمومی کشور توجه به کتابدران و نیروهای نهادی است. انتخاب دکتر منصور کوهی رستمی به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان از چند جهت بر من شایستگی دارد، یکی اینکه وی نیروی جوانی است. دوم اینکه دانشجوی دوره دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی و مرتبط با فعالیتهای کتابخانه های عمومی است و سوم وی نیروی پیمانی نهاد به شمار می رود و چهارم فردی متخلق و مبادی آداب و مورد قبول جامعه کتابداران و مسئولان استان است.

آیین تودیع و معرفی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان ساعت ۹٫۳۰ صبح روز چهارشنبه (۱۷ دی ۹۳) در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.