باشگاه الشرطه عراق خواستار انتقال بازی هایش به ورزشگاه غدیر اهواز شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس هیات فوتبال خوزستان درخصوص درخواست باشگاه الشرطه عراق برای میزبانی مسابقات آسیایی‌اش در اهواز، گفت: اگر باشگاه الشرطه از شورای برون​مرزی ایران مجوز بگیرد، با آن‌ها پای میز مذاکره می​نشینیم.

عبدالکاظم طالقانی اظهار کرد: از سوی باشگاه الشرطه عراق هنوز درخواست کتبی​ای برای میزبانی مسابقات آسیایی‌اش​ در ورزشگاه غدیر به دست ما نرسیده است و آن‌ها فقط با واسطه با من صحبت کرده​اند.

وی عنوان کرد: به هر حال قرار بود که آن‌ها مشکلات​شان را با شورای برون​مرزی ایران حل کنند و مجوز برگزاری مسابقات​شان را در این جا بگیرند و پس از آن با ما در این زمینه صحبت کنند.

رییس هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: خبری هم مبنی بر این‌که این مجوز را گرفته​اند یا خیر، ندارم. در هر صورت آن‌ها از زمین ورزشگاه غدیر اهواز بازدید داشته​اند و اگر مجوز گرفتند بعد با آن‌ها پای میز مذاکره خواهیم نشست.

وی افزود: برای ما مسابقات کشوری و داخلی خودمان و فولادخوزستان در اولویت است و بعد در صورتی که باشگاه الشرطه مجوز بگیرد، پیشنهاد آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. در هر صورت با توجه به این‌که عراق یک کشور شیعه است و در آن‌جا مورد بی​مهری قرار دارد، اگر کمکی در این راستا از دست​مان برآید، انجام می​دهیم و این آمادگی را داریم.

طالقانی در ادامه بااشاره به بازدید از ورزشگاه غدیر اهواز‏، خاطرنشان کرد: امروز (دوشنبه) از ورزشگاه غدیر اهواز بازدید داشتیم که این بازدید جهت میزبانی بازی​های آسیایی فولادخوزستان بود، چرا که هم باشگاه فولاد یکسری درخواست​ها جهت حل برخی مشکلات داشت و هم این‌که می‌خواستیم آن‌چه مورد نظر AFC برای برگزاری مسابقات است را انجام دهیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.