تقدیر وزیر ورزش از استاندار خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: وزیر ورزش و جوانان با ارسال لوح سپاس از حمایت و کوشش‌های بی‌دریغ استاندار خوزستان در برگزاری منظم و باشکوه نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی شهرستان آبادان، قدردانی کرد.
متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:
“بسمه تعالی
جناب آقای دکتر مقتدایی، استاندار محترم خوزستان
حمد و سپاس خداوند هستی‌بخش را که دل جمله مردمان و والیان را به هم پیوند زد تا اکسیر عشق را فزونی بخشد. تبلور این همدلی و همبستگی، توسعه و سازندگی خطه دلاورپرور خوزستان در عرصه‌های دفاع مقدس و میادین ورزشی را فراهم نموده است. بر هیچ کس پوشیده نیست که همت و تلاش مدیران و مسوولان این دیار، دغدغه‌ای جز رشد و بالندگی آن نخواهد بود و تا پای جان بر چنین اهداف ارزشمندی استوارند.
بر خود فرض می‌دانم از مساعی و کوشش بی‌دریغ جنابعالی در برگزاری منظم و باشکوه نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در سال ۹۳ به میزبانی شهرستان آبادان، قدردانی نموده و کسب مقام قهرمانی تیم کشتی شهرستان اندیمشک را نیز به آن برادر بزرگوار تبریک عرض نمایم.
از درگاه ایزد منان تداوم عزت، سلامت و توفیق روزافزون خدمتگزاران صدیق ملت شریف ایران، بویژه مردم خونگرم استان خوزستان را در عرصه های مختلف مسئلت می‌نمایم.
محمود گودرزی”
نخستین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه به میزبانی شهرستان آبادان برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم مرکز جراحی پاستور شهرستان اندیمشک موفق شد مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.