جمعی از اعضای شاخص ستاد دکتر روحانی در حمایت از استاندار خوزستان بیانیه ای صادر کردند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: همزمان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در خوزستان جمعی از مدیران شاخص و اعضای ستاد دکتر روحانی با انتشار بیانیه ای خواستار حمایت از عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان شدند.

به گزارش عصر جنوب متن بیانیه به شرح زیر است؛

جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و دکتر جهانگیری معاون محترم

وظیفه خود می دانیم نکاتی چند را از مدیریت عالی استان خدمتتان عرض نموده که بی شک با درایت و تدبیر خاص عزیزان منصفانه عملکرد دکتر مقتدایی استاندار محترم را ارزیابی خواهید فرمود.

بر همگان بخوبی روشن است که نگاه سیاسی دکتر مقتدایی بعنوان استاندار در دو دوره دولت اصلاحات و حضور وی بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی شیخ اصلاحات چی بوده و در دوران هشت ساله گذشته هم به دلیل تضاد کامل با دولت گذشته کاملا به انزوا کشیده شد و تحمل کرد و حاضر به تغییر رویه سیاسی خود نشد، وی در دولت دکتر روحانی هم فقط به دلیل آنکه استاندار موفق دولت خاتمی در خوزستان و هرمزگان لقب گرفت با اصرار بزرگان همگام با دولت و مدیریت ارشد ستاد روحانی، هم اینک برای تداوم خدمت به هم استانی خود سکاندار مدیریت استان در دولت تدبیر و امید شده است.

بی شک جناب دکتر مقتدایی همچون دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و دکتر جهانگیری معاونت محترم با تدبیر خاص در حفظ و تداوم سیاستهای دولت دکتر روحانی کوشا بوده و در زمینه های رفاهی و بهره وری مطلوب از ظرفیت های منطقه تلاش کرده است.

استاندار خوزستان طی دوران مدیریت خود در دولت تدبیر و امید در استان خوزستان با مدیریت جهادی و استفاه از ظرفیت هایی چون منطقه آزاد اروند و بنادر استان برای توسعه اقتصادی، از خود گذشتگی های زیادی داشته است و با ابتکار خود عموما در زمینه های امنیت، مبارزه با مواد مخدر، بهداشت و سلامت، محیط زیست و … مانورهای اثربخشی در استان داشته است.

همچنین تاکید دکتر مقتدایی استاندار عزیز خوزستان در مقید نمودن شرکتها و دستگاهها در خرید محصولات از استان، بسیار قابل توجه بوده و ستودنی است.

جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و دکتر جهانگیری معاون محترم؛ اینکه بعضی ها دکتر مقتدایی را مقابل دولت روحانی اشاعه می دهند کاملا بی اساس می باشد و یا اینکه او را متهم به بکارگیری افراد و مدیرانی از دولت قبل میکنند! به چه دلیل!؟

اگر این افراد منتقد با داشتن شرایط، مصدر های مدیریتی را از دکتر مقتدایی بدست می آوردند باز هم به همین شکل مدیربت موفق استان را مورد هجوم خود قرار میدادند؟!!

چرا عملکرد استاندار خوزستان را مطابق خواسته های عموم مورد بررسی و سنجش قرار نمی دهند؟ چرا فقط به موارد خاص توجه دارند؟!! مگر شعار خیلی خوب دکتر روحانی ملاک انتخاب مدیران نبوده است؟
مگر شعار دکتر روحانی در ملاک انتخاب مدیران «نه افراط و نه تفریط» نیست؟ مگر در سیستم دولت روحانی افرادی (حال چه کم و چه زیاد) که در دولت قبل بوده اند هم اکنون حضور ندارند؟!!

همه بخوبی می دانند که مقتدایی عامل وحدت در خوزستان است و دقیقا مطابق دولت تدبیر حرکت کرده و خواهد نمود و اهل تظاهر هم نبوده و نخواهد بود.

حال به نظر می رسد عده ای به نام ستاد دکتر روحانی، صدور اطلاعیه اثر بخش دکتر مقتدایی در حمایت از حسن روحانی در جریان انتخابات خرداد ۹۲ را ندیده اند و یا اینکه آنها اندک بوده اند و از افراد شاخص ستاد روحانی نیستند.

– در آخر اطمینان داریم که دکتر روحانی و دکتر جهانگیری همه جانبه به انتقادات توجه خواهند نمود و اجازه نخواهند داد استاندار توانمند و خستگی ناپذیر به ناحق آماج حملات افراد خاص قرار گیرند.

جمعی از مدیران و اعضای ستاد دکتر روحانی

یازدهم دیماه ۱۳۹۳

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سلام.نظرمانسبت به استاندارمقتدرودوست داشتنی مثبت بوده وموردتاییدمی باشد. انشاالله موفق ومویدباشند.اسماعیل نطقی.عضوارشدستاداستان خوزستان.