بیانیه شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  به گزارش شوشان شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال آیت الله جمی امام جمعه آبادان و حضور آیت الله سید حسن خمینی در استان خوزستان بیانیه ای صادر کرد . متن این بیانیه به شرح زیر است :
آنگاه که روز های پر مخاطره فرا می رسند،آنگاه که آسمان ها ابر می شوند ،آنگاه که تندر ها می آشوبند و بر در ودیوار شهر می کوبند،آنگاه که راههای شهر بسته می شوند و چشمها با نگرانی پیجور تسلای نگاه هایی مطمئن و استوارند ؛ بودن کسانی که محکمی ایمانشان و قلب سلحشورشان به همراهان و یاران ایستادگی و استواری می آموزد ،معنی پیدا می کند .آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان در تمامی سالهای پر خطر و آشوب جنگ برای مدافعان شهر آبادان مایه ی امید و قوت ایمان و اراده بود .او که هرگز حتی در سخت ترین لحظات حصر حاضر به ترک شهر نشد،سنگری بود تا خستگان در مامن او راه مقاومت و ایستادگی را بیاموزند.
امروز که سالروز رجعت همیشگی او به سوی معبود است ،فرصتی است مغتنم تا با یاد آوری خاطره او، راه و منش قهرمانانه و ایثارگرایانه او را ارج نهیم و بسیار خرسندیم که به همین مناسبت استانمان میزبان یادگار محبوب ، عزیز و آزادی خواه امام بزرگوارمان است .
حضور حاج سید حسن آقای خمینی به مناسبت بزرگداشت آیت الله جمی، هم نشان از بزرگی و عظمت کار و راه آیت الله جمی است و هم نشان عمق بصیرت و قدرشناسی یادگار عزیز امام(ره) از یاران و همراهان صدیق و امین امام و انقلاب .
شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره حضرت آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان حضور یاد گار امام در خوزستان قهرمان را گرامی داشته و از عموم مردم استان دعوت می کند تا با شرکت در مراسم بزرگداشت آن عالم برجسته و مجاهد نستوه، پاسدار راه و روش آن بزرگمرد باشند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • به نام خدا.سلام.ای کاش نامه هایمان همیشه با نام و ذکر خداوند شروع شود.