خبر خوش معاون وزیر برای مهندسین کشاورزی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  در مورد تسهیلات اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان حوزه کشاورزی به اطلاع می رسانیم تسهیلات اشتغالزایی برای تمامی کارآفرینان در این بخش پیش‌بینی شده که فارغ‌التحصیلان این بخش در اولویت قرار دارند.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر جهاد کشاورزی به شوشان گفته ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی در اراضی، مشمول قانون تغییر کاربری نمی‌شود.

خلیل آقایی گفته ساختار بخش کشاورزی دارای مشکل است و بخشی از مشکلات این بخش نیز به دلیل شرایط اقلیمی، جوی و آفات و بیماری‌های فصلی است.

وی تصریح کرد: در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی شده است و مجلس شورای اسلامی نیز نگاه خاصی به بخش کشاورزی دارد.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر جهاد کشاورزی افزود: در بحث خرید تضمینی و کمک به تولیدکنندگان، مجلس شورای اسلامی نقش به‌سزایی ایفا می‌کند و توجه لازم به این بخش را معطوف می‌سازد.

آقایی گفته تغییر کاربری اراضی قوانین خاص خودش را دارد که مسیر خاص خود را باید طی کند و در برخورد با متخلفان نیز دولت و قوه مجریه برخورد و اقدام جدی را اعمال کرده است.

وی تأکید کرد: حضور همکارا‌ن‌ در امور اراضی در سراسر کشور کاملا مشهود است که البته ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی در اراضی مشمول قانون تغییر کاربری نمی‌شود.

وی در مورد تسهیلات اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان حوزه کشاورزی متذکر شد: تسهیلات اشتغالزایی برای تمامی کارآفرینان در این بخش پیش‌بینی شده که فارغ‌التحصیلان این بخش در اولویت قرار دارند.

شوشان – امید فراز

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.