برنامه دیدارهای نمایندگان خوزستان در نیم‌فصل اول لیگ برتر تنیس‌روی‌میز کشور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  برنامه مسابقات تیم‌های پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان در نیم​فصل اول لیگ برتر تنیس روی میز کشور اعلام شد.

 

در هفته اول این مسابقات پنجم دی​ماه پتروشیمی بندرامام میهمان آینده​سازان تهران است و هشتم دی​ماه نفت آبادان در خانه خود از خلیج پژم بندرعباس پذیرایی می​کند.

 

در هفته دوم این رقابت​ها دهم دی​ماه پتروشیمی بندرامام میزبان شهرداری تبریز است و ۱۴ دی​ماه نفت آبادان ​در تهران به مصاف دانشگاه آزاد می​رود.

 

در هفته سوم این مسابقات ۱۱ دی​ماه نفت آبادان میزبان شهرداری تبریز است و ۲۱ دی​ماه پتروشیمی بندرامام در یک دیدار خارج از خانه به مصاف خلیج پ‍ژم بندرعباس خواهد رفت.

 

در هفته چهارم نیز ۲۸ دی​ماه داربی تنیس روی میز خوزستان در ماهشهر بین تیم​های پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان برگزار می​شود.

 

در هفته پنجم این مسابقات ۱۵ بهمن​ماه پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان به ترتیب میهمان دانشگاه آزاد و آینده​سازان تهران هستند.

 

لیگ برتر تنیس روی میز ایران با حضور شش تیم برگزار خواهد شد که امسال خوزستان با تیم​های پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان در آن شرکت می​کند. نماینده بندرامام سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.