۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل ایستگاه قایقرانی کارون نیاز است

عصر جنوب: شهردار کارون گفت: اعتبار اولیه ایستگاه قایقرانی ۵۰ میلیارد ریال بوده که برای تکمیل این پروژه ۸۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

محمد عبیاوی صبح امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به درآمدهای محدود شهرداری کارون برنامه ریزی‌هایی مانند احداث پارک ساحلی، اجرای مسیر پل ششم و ساماندهی بازارچه از جمله برنامه‌های مهم ما در شهرداری کارون بود.

عبیاوی مساحت پارک بزرگ وایستگاه قایقرانی شهر کوت عبداله را ۳۰ هزار متر مربع اعلام کرد و افزود: اعتبار اولیه ایستگاه قایقرانی ۵۰ میلیارد ریال و پارک ساحلی ۲ ونیم میلیارد ریال است و برای تکمیل ایستگاه قایقرانی به ۸۰ میلیارد دیگر مورد نیاز است.

وی عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مجموعه استانداری هزینه احداث ایستگاه قایقرانی از محل درآمدهای استانی تأمین می‌شود.

شهردار شهرستان کارون تصریح کرد: پروژه قایقرانی قابلیت اشتغالزایی مستقیم برای ۵۰ نفر از افراد بومی این شهرستان را دارد.

وی افزود: میزان فضایی که برای ایستگاه قایقرانی در نظر گرفته شده یک هکتار و مجهز به کافی شاپ، استراحت‌گاه و فضای سبز مناسب خواهد بود.

عبیاوی با اشاره به سرانه فضای سبز شهری افزود: سرانه فضای سبز شهری ۲۱ متر مکعب برای هر نفر اعلام شده که در حال حاضر سرانه فضای سبز این شهرستان در حدود ۷ تا ۱۰ متر مربع برای هر فرد است.

شهردار شهرستان کارون در پایان اظهار کرد: با احداث پارک ساحلی میزان سرانه فضای سبز این شهرستان به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.