وقتی آسفالت نباشد مردم با هزینه های خود ریگ در خیابان پخش می کنند/ مدیران شهرستان کارون پاسخگو باشند

عصر جنوب: اهالی یک خیابان در کوت عبدالله که از وضعیت نا مناسب و نبود آسفالت به ستوده آمده اند با  هزینه شخصی خود اقدام به پخش ریگ در این خیابان کرده اند.

خیابان ۱۱کوی شریعتی در کوت عبدالله از نبود آسفالت رنج می برد و این وضع اهالی را دچار مشکل کرده است.

۳

اهالی این خیابان با  هزینه شخصی خود ریگ  های که از پسمانده ذوب آهن صنایع فولاد بوجود می آید ، در این خیابان پهن کرده اند.

یک از ساکنین محلی به صدای کارون گفت:این خیابان با آنکه حوالی ۵۰منزل در آن وجود دارد واما چندین سال است که آسفالت ندارد و بصورت خاکی مانده است که در هنگام بارندگی مشکل ساز می شود.

ابواسماعیل با اشاره به شکایت های مردم به شهرداری و بی نتیجه ماندن آن ادامه می دهد:چندین بار بصورت دسته جمعی به شهرداری مراجعه کردیم،نامه نوشتیم و حتی تعدادی از نمایندگان شورای شهر هم از وضعیت منطقه دیدن کردند و قول رسیدگی دادند ،اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

این شهروند در خصوص مشکلات نبود آسفالت در این خیابان در زمستان می گوید: در روزهای بارانی خیابان به صورت کامل گلی می شود و امکان عبور از آن دشوار می شود و خصوصا دانش آموزان سختی فروانی در گذر از آن تحمل می کنند .

 

وی افزود: پس از نا امیدی ساکنین از اقدام شهردای ،خود اهالی وبا هزینه های شخصی  در جهت کم شدن جزی مشکلات خیابان،اقدام به خرید ریگ سیاه و پخش آن در خیابان کردند.

وی  با ابراز اینکه هیچ گونه کمک مالی از سوی شهرداری یا دیگر ارگانی به اهالی در این اقدام صورت نگرفته گفت:متاسفانه تمام هزینه ها از خود اهالی بوده که بصراحت برای بعضی خانواده ها تامین آن نیز سخت بوده است.

۴÷

در پایان اهالی از شهردای و تمام دستگاه های مرتبط خواستار رسیدگی به خیابان های کوت عبدالله و آسفالت آن شدند.

۱

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.