لغو انتخابات هیات رئیسه به بهانه تاخیر یک دقیقه ای!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: جواد باوی عضو شورای شهر کارون در گفتگو با هورنیوز درخصوص زمان برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای این شهر اظهار کرد: طبق قانون باید انتخابات هیئت رئیسه تا ۱۲ شهریورماه انجام می شد اما به دلیل عدم حضور چند تن از اعضاء، جلسه از رسمیت ساقط شد.

وی با اشاره به اینکه چندین بار به اعضاء برای تشکیل جلسه ی بعد اطلاع رسانی کردم، افزود: طبق آئین نامه داخلی می توانیم به مدت ۲۰ دقیقه برای حضور اعضاء منتظر باشیم و اگر حضور نیافتند جلسه لغو خواهد شد که برخی از اعضاء دقیقا رأس ۲۱ دقیقه وارد جلسه شدند اما به دلیل اعتراض ۴ نفر از اعضاء موفق به تشکیل جلسه نشدیم.

عضو شورای شهر کارون درخصوص اینکه ایراد به تأخیر یک دقیقه ای به یک بهانه بیشتر شبیه است تا ایراد قانونی، گفت: افرادی که احساس می کنند جلسه به نفع آنها تمام نمی شود مسلماً به دنبال تأخیر در جلسات هستند.

باوی تصریح کرد: به علت آنکه من به لحاظ قانونی رئیس شورای شهر نبودم اجازه تشکیل جلسه را نداشتم و به فرمانداری اطلاع دادیم تا پیگیر تشکیل جلسه باشد. در این جلسه نیز سه تن از اعضای شورای شهر کارون حضور نیافتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این جلسات به علت غیبت شخص خاصی لغو شده اند، توضیح داد: خیر خوشبختانه هنوز کار به مرحله لجبازی بین اعضاء نرسیده است.

عضو شورای شهر کارون با بیان اینکه فردا عصر جلسه انتخاب هیئت رئیسه در فرمانداری برگزار می شود، خاطر نشان کرد: به تمام اعضای شورای شهر از طرق مختلف اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: جلسه فردا به حکم حکومتی فرماندار شهر برگزار خواهد شد و اگر عضوی حضور نیافت باید دلیل موجه ارائه کند در غیر این صورت باید به صورت قانونی پاسخگو باشد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.