تنگی نفس و خونریزی علت فوت کودک اهوازی در بیمارستان کارون

عصر جنوب: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این بیمار دو هفته قبل به علت بروز مشکلات تنفسی پس از انجام عمل جراحی در بیمارستان سینای شهرستان کارون برای رسیدگی بیشتر به این بیمارستان اعزام شد.

ایرج نظری افزود: این پسربچه پس از عمل جراحی لوزه در بیمارستان سینای شهرستان کارون، دچار خونریزی شد و بدین منظور عمل دوم برای وی انجام که پس از عمل جراحی دچار مشکلات تنفسی شد.

وی ادامه داد: پس از بروز مشکلات تنفسی، این بیمار به بیمارستان ابوذر اهواز جهت ادامه درمان و رسیدگی بیشتر منتقل شد که در این بیمارستان تحت مراقبت های ویژه و ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص قرار گرفت، اما در سیر درمانی اعمال شده در بیمارستان ابوذر، علیرغم تمام تلاش های انجام شده فوت کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  اظهار داشت: از همان زمان دریافت گزارش وضعیت بالینی بیمار در بیمارستان سینا، بلافاصله تیم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز پرونده پزشکی بیمار را مورد بررسی قرار داده و به جهت اینکه می بایست سازمان نظام پزشکی بصورت قانونی به پرونده رسیدگی و در صورت بروز خطای پزشکی آن را اعلام کند.

وی تاکید کرد: پرونده این بیمار طی نامه ای رسمی به سازمان نظام پزشکی جهت بررسی و اظهار نظر ارسال شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.