اعضای یک باند شرور در لرستان خودکشی کردند!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: اعضای یک باند شرور چهار نفره در لرستان قبل از دستگیری توسط ماموران نیروی انتظامی اقدام به خودکشی کردند.

سردار محمد قنبری افزود: در تاریخ ۷ اسفند ۹۳ در محله اسدآبادی شهرستان خرم آباد فردی به نام محمد ولیپور سپهوند توسط فردی شرور به ضرب گلوله به قتل رسید. وی با اشاره به اینکه بلافاصله فرد قاتل توسط نیروی انتظامی شناسایی شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این فرد دارای سوابق ارتکاب به جرم متعدد بود، متواری شد. فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان بیان کرد: حدود دو ماه پیش در استان قرار به انتقال فردی متهم از زندان به دادگاه برای بازجویی شد که پلیس مطلع شد فرد قاتل متواری به همراه چند همدست قصد متواری کردن فرد زندانی را دارند.

وی افزود: پلیس با اطلاع از این نقشه متهم را به دادگاه منتقل نکرد و در زندان بازجویی شد در صورتیکه به منظور دستگیری افراد شرور تظاهر به انتقال این فرد به دادگاه شد. سردار قنبری با بیان اینکه این افراد شرور بیش از دو ساعت در یک مکان نبودند، گفت: این افراد در همان شب هنگام خارج شدن از مخفیگاه با پلیس راه درگیر شدند و سر دسته آنان مجروح و پس از متواری شدن مشخص شد که در کرج مخفی شده است.

وی افزود: این فرد به همدستی چند نفر در کرج به منظور سرقت از یک طلا فروشی یک دستگاه خودرو را سرقت و یک افسر وظیفه شناس را شهید کردند و در نهایت متواری شدند. فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان بیان کرد: پس از تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی لرستان شب گذشته این افراد در خیابان ۶۰ متری خرم آباد شناسایی و محاصره شدند که پس از ۳۵ دقیقه رایزنی و برای دستگیری بدون تیراندازی افراد دستگیر شدند. وی اظهار کرد: این افراد در حین انتقال به پلیس آگاهی درخواست ملاقات با خانواده کردند.

قنبری ادامه داد: این افراد که از قبل اقدام به مصرف قرص کرده بودند، پس از ملاقات با خانواده هایشان دو تن از آنان فوت شدند و دو تن دیگر در بیمارستان بستری هستند. وی گفت: پس از معاینه این افراد توسط اورژانس و بازجویی، اقدام به خودکشی آنان مشخص و اظهارات آنان توسط قاضی مستند شد. فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان افزود: این افراد اعتراف به هفت فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شهرهای خرم آباد، بروجرد و دورود کرده اند و سردسته باند معروف به علی کله شیر شب گذشته فوت شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.