سخنان جنجالی امام جمعه موقت اصفهان: از طرف یک مشت سوسمارخور مورد تحقیر قرار می گیریم!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امام جمعه موقت اصفهان معتقد است در مقابل عمل ناشایست عربستان سعودی در تعارض به دو نوجوان زائر ایرانی، باید سفیر آنان را اخراج کنیم.

نامه نیوز نوشت: حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی رهبر، امام جمعه  اصفهان  در خصوص لغو و به تعلیق درآمدن پروازهای حج عمره از سوی وزیر ارشاد گفت: بعد از این اتفاق تلخ در فرودگاه جده، چندین بار اعلام کردم که جای دارد حج عمره را لغو کنیم و از آن‌طرف سفیر آنها را نیز اخراج و سفیر خود را فراخوان کنیم و اینگونه یک واکنش تند در مقابل این عمل شنیع ابراز کنیم.

وی ادامه داد: ملت ایران با آن عظمت و بزرگی مورد تحقیر یک مشت سوسمارخور قرار می‌گیریم که اکنون صاحب فرهنگ کشتار مردم و جنایت و بداخلاقی‌ها علیه مسلمانان شده اند.

نماینده سابق مجلس با حمایت از وزیر ارشاد در اتخاذ این تصمیم، خاطرنشان کرد: بنده به شدت از اقدام آقای علی جنتی حمایت می‌کنم و این تصمیم را عاقلانه می‌دانم؛ رئیس‌جمهور نیز موضع محکم و درستی را اتخاذ کردند.

محمدتقی رهبر ادامه داد: از همان روز اول این پیشنهاد را ارئه کردم که حتی بسیاری از علما نیز با این تصمیم مخالف بودند. معتقدم این اقدام بسیار واکنش مناسبی در مقابل عمل ناشایست آنان است. آنها باید از ملت ایران عذرخواهی کنند، اگر عربستانی‌ها ذلیلانه از ملت ایران عذر خواهی کردند آنوقت برای آینده تصمیم گیری خواهد شد .

رهبر تاکید کرد: معتقدم حتی روابط دیپلماتیک با این کشور را به طور کامل قطع کنیم، ما هیچ احتیاجی به آنها نداریم،عربستان در جهان اسلام منزوی شده  و جنایتهای که در کشور یمن صورت می‌دهد به هیچ عنوان قابل توجیه  و چشم پوشی نیست.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.