تراکتور صددرصد تیموریان و نصرتی را می‌خواهد

عصرجنوب:در حال حاضر سعید عباسی به عنوان سرپرست باشگاه تراکتورسازی وظایف مدیرعاملی را برعهده گرفته و انتظار دارد تراکتورسازی در پایان فصل سهمیه آسیایی کسب کند.

عباسی در خصوص اتفاقات اخیر تراکتورسازی و نقل و انتقالات گفت‌وگوی مفصلی با “ورزش سه” انجام داد.

اختیارات مدیرعامل را دارم
در حال حاضر من به عنوان سرپرست تمام اختیارات مدیرعامل را دارم و در تصمیم گیری ها دخیل هستم. چون پیش از این به عنوان قائم مقام و عضو هیات مدیره در باشگاه تراکتورسازی مشغول به کار بودم طبیعی بود که این مسوولیت را برعهده بگیرم. در جلسه قبلی هیات مدیره هیچ رای گیری در خصوص انتخاب مدیرعامل انجام نشد و فقط گزینه های بومی و غیربومی مطرح شد. از آنجایی که نمی‌ خواهیم عجله کنیم فعلا در این خصوص تصمیم گیری نکردیم.

تکلیف قریشی فردا مشخص می‌ شود
عیسی اندوی و رادامس را در اختیار گرفتیم و در نیم فصل دوم این بازیکنان برای تراکتور بازی می‌ کنند اما هنوز قرارداد مهدی قریشی نهایی نشده و تکلیف این بازیکن فردا مشخص می‌ شود ضمن اینکه قریشی بازیکن آزاد محسوب می‌ شود.

رحمتی را می‌خواستیم
ما برای جذب مهدی رحمتی و محمد نصرتی نامه رسمی به باشگاه پیکان دادیم که هنوز هیچ جوابی از این باشگاه نگرفتیم چون در خصوص مهدی رحمتی جوابی نگرفتیم، عیسی اندوی را جذب کردیم چون نمی‌خواستیم در بحث دروازه‌بان دچار مشکل شویم. ما محمد نصرتی را هم می‌ خواهیم و هنوز منتظر هستیم باشگاه پیکان به ما جواب بدهد، پیکانی ها هنوز به ما نگفته اند در صورت موافقت با جدایی نصرتی بازیکنی از تراکتور را می‌ خواهند یا خیر.

صددرصد آندو را می‌خواهیم
آندرانیک تیموریان در لیست خرید باشگاه تراکتورسازی است و منتظر هستیم آقای افشارزاده و هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص این بازیکن تصمیم گیری نهایی را انجام دهند. ما صددرصد آندو را می‌ خواهیم اما هنوز با توجه به وضعیت آندو نامه رسمی ای به باشگاه استقلال ندادیم و هر وقت مذاکرات رسمی و نهایی شد در خصوص معاوضه با بازیکن دیگری یا مسائل مالی صحبت خواهیم کرد.

عدم نیاز به بیکای
از آنجایی که با جذب اندوی و رادامس تعداد خارجی های تراکتور زیاد می‌ شود، سرمربی تصمیم گرفته در این چارت جدید برای ادامه مسابقات بیکای از لیست خارج شود تا برای تقویت تیم بتوانیم بازیکنی را بگیریم.

وضعیت لک مشخص نیست
وضعیت حامد لک در اختیار سرمربی است. با توجه به ممنوعیت انتقال بازیکن سرباز تیم های دیگر و خصوصا تیم های نظامی لک در تراکتور و در این یگان باید بماند اما اینکه در کنار تیم باشد در اختیار سرمربی تیم است. او قرارداد سربازی با تراکتور بسته و اگر اعلام شود که دیگر در تیم نیست به یگان معرفی می‌ شود تا سربازی اش تمام شود.

می‌ خواهیم سربازها در آسیا بازی کنند
ما از سازمان نظام وظیفه درخواست کردیم بازیکنان سرباز با توجه به بازی های آسیایی در این مسابقات به میدان خواهند رفت. ما تابع قانون و قوه قضاییه هستیم اما با توجه به اینکه حضور در این مسابقات خدمت به کشور محسوب می‌ شود، این درخواست را کردیم تا اگر با مباحث قانونی مغایرت نداشته باشد از بازیکنان سرباز استفاده کنیم. این بازیکنان سرباز محسوب می‌ شوند و در اختیار تربیت بدنی سپاه قرار گرفتند و به همین خاطر در تراکتور می‌ مانند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.