آخرین خبرها از باشگاه راه‌آهن

اولین تمرین راه‌آهن فردا در شرایطی برگزار می‌ شود که حمید استیلی مالک سابق این باشگاه در تمرین حضور نخواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، این در شرایطی است که حمید استیلی به عنوان سرمربی به اعضای کادرفنی دستور داده در تمرین حضور داشته باشند و بازیکنان را زیرنظر بگیرند تا تیم فصل آماده سازی را از دست ندهد. راه‌آهن که در آخرین بازی لیگ قبل از تعطیلات با وجود یک بازی قابل قبول مغلوب نفت‌تهران شد، حالا شرایط نامساعدتری هم پیدا کرده است.

مهدی حسینی نسب دستیار حمید استیلی در این باره می‌ گوید: آقای استیلی به ما گفته اند که سر تمرین برویم و ما هم با توجه به حرف ایشان سر تمرین حاضر خواهیم بود و طبق روال همیشه تیم را زیرنظر خواهیم گرفت اما به نظر بنده حمید استیلی هنوز سرمربی تیم است و ما به این دلیل به تمرین می‌ رویم.

هنوز مشخص نیست که در تمرین فردا چند بازیکن از جمع نیم فصل اولی ها در تمرین فردا حضور پیدا کنند. از این جمع ۵ بازیکن در اردوی تیم امید هستند و رامین رضائیان هم در اردوی تیم‌ملی تمرین کرده است. همچنین وحید طالب لو که قراردادش را فسخ کرده، در جمع استقلالی ها حاضر می‌ شود و حامد نورمحمدی هم مشکل سربازی دارد. تعداد دیگری از بازیکنان نیز به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات ممکن است حضور در راه‌آهن را به تعویق بیاندازند تا تکلیف کار کاملا مشخص بشود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.