شهرستان هندیجان صاحب اداره اوقاف می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تأسیس اداره اوقاف در هندیجان با برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی و پیگیری‌های مسئولان پیگیری و انجام می‌شود.
صبح امروز جلسه کارگروه قرآنی شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور امام جمعه و توسلی معاون فرماندار هندیجان و اعضای کارگروه قرآنی شورای فرهنگ عمومی در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه هندیجان با اشاره به آیه شریفه «وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا» اظهار کرد: قرآن برای مومنان شفا و رحمت است سبب تخلیه بدی‌ها از دل انسان و پس از آن باعث تخلیه و زینت دادن به انسان می‌شود.

حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور با بیان اینکه ما امروز اکثر علوم را از قرآن استنباط کرده‌ایم بر گسترش بیش از پیش فعالیت‌های قرآنی در شهرستان تأکید کرد.

در پایان، پس از بحث و بررسی اعضای کارگروه، مصوباتی به شرح؛ هماهنگی بین دستگاه‌های فعال در زمینه قرآنی به‌منظور هم‌افزایی و ارتقای فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان، برگزاری مستمر محافل انس با قرآن هر ماه یکبار، تقویت محافل قرآنی در سطح روستاها، برگزاری دوره آموزشی ویژه مربیان قرآنی، نشست ماهانه مربیان قرآنی به‌منظور استفاده از تجربیات یکدیگر و پیگیری برای تأسیس اداره اوقاف در شهرستان به تصویب اعضا رسید.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.