حبیب آقاجری؛ ۱۰ زمین چمن مصنوعی در هندیجان احداث خواهد شد/ استخر نیمه کاره هندیجان در سال ۱۴۰۰ تکمیل و راه اندازی می شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: با پیگیری حبیب آقاجری؛ ۱۰ زمین چمن مصنوعی در هندیجان احداث خواهد شد/ استخر نیمه کاره هندیجان در سال ۱۴۰۰ تکمیل و راه اندازی می شود

حبیب آقاجری گفت: با پیگیری های انجام شده، کار تخصیص اعتبار لازم جهت احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی فوتبال و تکمیل استخر نیمه کاره شهرستان هندیجان به سرانجام رسیده است.

به گزارش عصرجنوب، حبیب آقاجری ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه را یکی از مزایای اصلی برشمرد و اظهار کرد: سرانه ورزش شهرستان هندیجان پاسخگوی نیاز شهروندان شریف این شهرستان نیست.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع، با برگزاری جلسات و نامه نگاری های متعدد با وزیر ورزش و جوانان، دستور تخصیص اعتبار لازم جهت احداث ۱۰ چمن مصنوعی از سوی وزیر صادر شد که حداقل ۵ زمین چمن آن در سال ۱۴۰۰ احداث می شود.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به درخواست شهروندان هندیجانی و با پیگیری های صورت گرفته، دکتر سلطانی فر دستور تخصیص اعتبار جهت تکمیل و راه اندازی استخر نیمه کاره شهرستان هندیجان را در سال ۱۴۰۰ صادر کرده است.

مطالب پیشنهادی