نایب رئیس شورای شهر هندیجان: آب و فاضلاب خوزستان به وظایف خود در هندیجان عمل کند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نایب رییس شورای شهر هندیجان در گفتگو  با خبر نگار ما گفت: با توجه به ماده ۱ قانون  تشکیل  شرکت های آب و فاضلاب ،جمع آوری و انتقال فاضلاب در داخل محدوده قانونی شهر هندیجان بر عهده ی شرکت آب و فاضلاب خوزستان و نماینده آن در هندیجان می باشد.
یوسف شکاری نایب رییس شورای شهر هندیجان در ادامه افزود: متاسفأنه شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان  هیچگونه اقدام موثری جهت احداث، انتقال و دفع فاضلاب شهر هندیجان نکرده است و  از زیر بار این مسئولیت شانه خالی می کند.
وی در این باره بیان کرد: شهرداری هندیجان با اینکه مشکلات متعددی دارد، احداث، جمع آوری و دفع فاضلاب را که هزینه گزافی به شهرداری هندیجان تحمیل کرده  را به دوش می کشد.
رییس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر هندیجان ابراز داشت: هندیجان با داشتن  بیش از صد کیلو متر جوی رو باز و سختی انتقال فاضلاب  سالانه شهرداری  بار مالی حدود دو میلیارد تومان را در بخش احداث، تنظیف،جمع آوری و دفع فاضلاب متحمل می شود که شهرداری  محروم با درآمد ضعیف، که با مشکلات عدیده مالی روبرومی باشد  اینبار هم باید وظایف دیگران را نیز به دوش بکشد.
شکاری تاکید کرد: از تشکیل شرکت آبفا بیش از بیست سال می گذرد، اما هنوز مسئولین و متولیان امر فاضلاب شهری هیچ گونه اقدامی در خصوص ایجاد فاضلاب یاکمک به شهرداری انجام نداده اندکه می بایست در این خصوص مسئولین شرکت آبفاخوزستان پاسخگو شهرداری و مردم شریف هندیجان باشند.
وی اظهار کرد: در صورتی که شرکت آب و فاضلاب خوزستان به وظیفه خود در قبال فاضلاب شهری هندیجان عمل نکند، شورای شهر و شهرداری از طریق مجاری قانونی و مراجع ذیصلاح اقدام خواهد کرد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.