مدیرآموزش پرورش: پروژه مهر در مدارس هندیجان اجرایی می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرآموزش وپرورش شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پروژه مهر یک طرح  ملی است  که  با ابلاغ به کلیه مدارس از نیمه  اول  اول تیر ماه سال جاری فعالیت خودت آغاز می کند.
خسرو حیاتی افزود: در این  راستا دستور العمل  پروژه  مهر به مدارس ابلاغ گرایده تا تمامی شرایط و مقدمات  از قبیل  ثبت نام  سازماندهی  و تعمیر مدارس و جهت بازگشایی مطلوب مدارس پذیرد.
 مدیر آموزش و پرورش هندیجان اظهار نمود: هدف از اجرای پروژه  مهر برنامه ریزی به منظور فراهم نمودن زمینه های مناسب و تمهید  ساز و کارهای لازم جهت  باز گشایی  با شکوه تر مدارس  به نحوه ی که                 دانش آموزان برای ورود به مدارس لحظه شماری کنند لذا امیدواریم با مشارکت همه مسئولان ، دستگاهها، نهادها و خانواده های شاهد بازگشایی مطلوب مدارس باشیم. 
حیاتی بیان کرد:  پروژه مهر شامل پنچ کمیته سازماندهی نیروی انسانی تعمیر و تجهیز مدارس  توجیه و تبلیغ   تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی می باشد.
  حیاتی اشاره کرد: در سال  گذشته  به کمک  فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج نسبت به زیبا سازی و ایمن سازی برخی  از مدارس اقدام کردیم که نتایج  بسیار  خوبی و  ارزنده ای به دنبال  داشته است.
وی در پایان گفت: امسال امیدواریم تا با کمک فرمانداری هندیجان و طرح موضوع در شورای آموزش پرورش از همکاری و ظرفیت تمام ارگانها استفاده کنیم.
محمدمهدی صادقی خبرنگارشهرستان هندیجان
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.