امام جمعه هندیجان: رژیم آل سعود در حال فرو پاشی و سقوط است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت: ماه مبارک رمضان را به همه ملت ایران تبریک میگوییم.
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور در ادامه خطبه ها افزود:امروز افتخار این را داریم که در تشییع پیکر ۱۷۵ شهید غواص دوران دفاع مقدس سهم معنوی داشته باشیم.
علی شمیل پور عنوان کرد:آن سلحشوران کربلای ۴ آنهایی که جان دادند و ذلت را قبول نکردند، دشمنان اسلام را نابود کردند و با شعار هیهات منه الذله به شهادت رسیدند و این کشور و این انقلاب را بیمه کردند.
شمیل پور بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این فداکاری را به عنوان حادثه تاریخی در حافظه جهان ثبت کردند.
وی در ادامه در مورد ماه مبارک رمضان تاکید کرد: انشاء الله که در پایان این ماه مبارک جایزه عیدی ما جایزه زیبایی باشد.
خطیب نماز جمعه هندیجان در مورد مذاکرات هسته ای گفت:آنچه در مذاکرات ژنو از تحلیل رسانه های خبری حاضر در آنجا به گوش می رسد عدم تمدید مذاکرات هسته ای است.
امام جمعه شهرستان هندیجان افزود: رژیم منحوس آل سعود حملات وحشیانه خود را به مردم مظلوم یمن این در حالی است که رژیم آل سعود واقعأ در حال فرو پاشی و سقوط است که حتی بین خودشان بر سر کسب قدرت نامشروع درگیر شده اند.
شمیل پور تصریح کرد:در چهارشنبه ی گذشته در انفجار مهیبی در پایتخت یمن رخ داد و افراد زیادی به شهادت رسیدند ما نماز گزاران هندیجان این حمله و دیگر حملات وحشیانه را محکوم میکنیم.
صادقی – خبرنگار هندیجان

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.