مشکل بی‌آبی روستاهای هندیجان حل شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بخشدار مرکزی هندیجان گفت: با مساعدت و همکاری مدیرکل آبفار استان و تامین یک دستگاه تانکر آبرسان، مشکل بی‌آبی روستاهای تابعه این بخش برطرف شد.

بهنام خضعلی اظهار کرد: برخی از روستاهای تابعه بخش مرکزی فاقد شبکه آبرسانی هستند و هیچ گونه دسترسی به منابع آبی ندارد که در طول سال باید آب مصرفی آنها به وسیله تانکر حل شود.وی افزود: چند هفته‌ای است که به‌ علت خرابی، تانکر آبرسان اداره آبفار هندیجان از کار افتاده که این امر روستائیان را در فصل گرم سال با مشکل مواجه کرده بود.

بخشدار مرکزی هندیجان اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته با مدیرکل آبفار روستایی استان از امروز یک دستگاه تانکر آبرسان برای تامین آب مورد نیاز روستاهای فاقد شبکه آبرسانی در اختیار اداره آبفار هندیجان قرار گرفت تا مشکل روستائیان در این فصل گرم سال حل شود.

خضعلی اظهار امیدواری کرد با توجه به قول مساعد مدیرکل آبفار خوزستان و بنا به ضرورت اداره آبفار هندیجان بعد از گذشت چند سال از شهرستان شدن، از بندر ماهشهر مستقل شده تا بتواند با بودجه کافی و تخصیصی مربوط به هندیجان، راحت‌تر مشکل آب روستاهای این شهرستان را رفع کند.

وی بیان کرد: این شهرستان روستاهای زیادی دارد که مردم در آنجا سکونت دارند و اغلب آنها به کار دامپروری مشغول هستند ولی با وجود پیگیری‌های فرماندار هنوز هیچ گونه فکری برای تامین بودجه برای شبکه آبرسانی این روستاها نشده که رفع این مشکل چند ساله تنها انتظار مردم روستاها مذکور از مسئولان استانی است زیرا در صورت تداوم این امر، بسیاری از روستائیان مهاجرت خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.