برخی پست بانک ها در هندیجان وظایفشان را به نحو احسن انجام نمی دهند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  جمعی از مردم شهرستان هندیجان با مراجعه به خبرنگار ما در هندیجان اعلام کردند: برخی از پست بانک ها و موسسات خدماتی در هندیجان وظایفشان را به نحو احسن انجام نداده و باعث نارضایتی در ارباب رجوع و مردم محروم هندیجان شده اند.
یکی از شهروندان هندیجانی بیان داشت: متاسفانه این پست بانک ها توانایی انجام امور را به طور احسن ندارند و من متعجب هستم  برخی از پست بانک ها حتی کار ساده و جزئی ثبت نام اینترنت را نمی توانند انجام دهند حال چگونه به این قبیل افراد مجوز فعالیت می دهند.
یکی دیگر از شهروندان با ناراحتی و نارضایتی فراوان بیان کرد: اصلا تکریم ارباب رجوع و مردم در موسسات خدماتی بخصوص پست بانک ها در هندیجان وجود ندارد. من  وارد یکی از این پست بانک ها شدم حتی جواب سلام بنده را ندادند بعد چگونه می توان توقع داشت کارهای ما را در سریعترین راه ممکن انجام بدهند و این جای تاسف دارد.
وی افزود: در چند سال اخیر خدمت رسانی موسسات خدماتی روند نامطلوبی داشته و  انتظار است مسئولین امر و دستگاههای نظارتی نظارت بیشتری بر پست بانک ها داشته باشند. متاسفانه معلوم نیست چه ارگانی یا کسی مسئول نظارت بر پست بانک های هندیجان است و مردم در صورت تخلف باید به کجا شکایت ببرند.
یکی دیگر از شهروند منتقد اظهار کرد:در یکی دو سال اخیر بحث صدور کارتهای مرزی در هندیجان شدت گرفت و چنان شایعاتی در مورد این کارتها صورت گرفت که مردم محروم و مظلوم  بعد از اذان صبح برای گرفتن نوبت جلوی درب پست بانک می ایستادند و متحمل بدترین شرایط انتظار می شدند فرض کنید شما برای ثبت نام یک کارت مرزی با هزینه سرسام آور خودتان از اذان صبح تا ساعت اداری ۸ صبح یا کمتر و یا بیشتر  جلوی در می ایستادید چه حالتی برای شما بدست می آمد و الان باگذشت چندسال و پرداخت هرینه های گزاف این کارت هیچ سودی برای مردم نداشته و هنوز هم کارت دیگران صادر نشده و بعد از مراجعه به پست بانک بجای بررسی اعلام می کنند صدور به ما ربط نداره ولی هنگام انجام کوجکترین کار تا پول آنها را ندهی هیچ کاری انجام نمی دهند.
یکی دیگر از شهروندان افزود: بنده الان سه سال خط تلفن و اینترنت پر سرعت  ثبت نام کرده ام هزینه ها را پرداخت کرده مودم رایگان هم توسط شرکت مخابرات به من اعطا شده ولی اینترنت وصل نمی شود جویایی مشکل از پشتیبانی ۲۰۲۰ شدم که اعلام کرد شما اصلا ثبت نام نکرده اید؟ با این حرف من نزدیک بود شاخ در بیاورم با مسئول این بخش در یکی از پست بانک ها تماس حاصل کردم که متاسفانه پاسخ مناسبی برای ما نداشت و این جای تاسف دارد برای شهرستانی که هنوز مشکل ثبت نام ایترنت دارد.
امیدواریم مشکلات مردم محروم هندیجان توسط مقامات مسئول هر چه سریعتر مرتفع گردد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.