اجرای گشت دریایی ویژه نوروز در شهرستان هندیجان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانداربندر هندیجان گفت: برنامه گشت و گذار دریایی توسط شناورهای سنتی لنج و قایق در اسکله‌های بحرکان و سجافی هندیجان فعال شده و صد‌ها نفر از مسافران نوروزی از این برنامه‌ها استقبال کرده‌اند.

فرماندار بندرهندیجان پیش از ظهر امروز از محل‌های اسکان‌ میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در سطح شهرستان بندرهندیجان بازدید کرد.

احمد جعفری نسب در حاشیه این بازدید اظهارداشت: مسافران نوروزی در شهرستان بندر هندیجان اکثرا در کمپ‌های نوروزی و مدارس شهرستان اسکان داده شدند که در نظرسنجی‌ها از این محل‌ها اعلام رضایت کردند.

وی با بیان اینکه استقبال مسافران نوروزی تاکنون رضایت بخش بوده است گفت: در چادرهای هلال احمر و راهنماهای ورودی شهرستان امکاناتی مانند معاینات قند خون و وزن از مسافران نوروزی انجام می‌شود که این برنامه‌ها تا پایان ایام تعطیلات نوروزی نیز ادامه دارد.

فرماندار بندرهندیجان عنوان کرد: برای کاروان‌های راهیان نوری که درشهرستان هندیجان توقف دارند مکان‌های مناسبی در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه گشت دریایی با تمهیدات ایمنی از جاذبه‌های خاطره‌انگیز مسافران نوروزی است بیان کرد:گشت دریایی توسط شناورهای سنتی لنج و قایق در اسکله‌های بحرکان و سجافی فعال شده و صد‌ها نفر از مسافران نوروزی از این برنامه‌ها استقبال کرده‌اند.

جعفری نسب افزود: بعداز بارش چند روز گذشته هوای شهرستان هندیجان کاملا خوب است و مسافران نوروزی که از شمال ایران به سمت جنوب می‌آیند می‌توانند از هوای کاملا بهاری شهرستان هندیجان استفاده و از جاذبه های گردشگری و مکان‌های مذهبی این شهرستان بازدید کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.