امام جمعه: نیروی دریابانی در رونق اقتصاد هندیجان همکاری جدی بکند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت: از سرهنگ جعفری فرمانده سپاه هندیجان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در یادمان های شهرستان و روستاهای اطراف آن تقدیر و تشکر می کنم.
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور در ادامه خطبه ها افزود: روز گذشته رئیس مجلس خبرگان رهبری و اعضای آن با مقام معظم رهبری دیدار کردند که در این دیدار رهبرمعظم انقلاب اسلامی هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران را تحقق اسلام ناب و معرفی آن به ملتهای جهان در مقابل تلاش مستکبران برای ترویج اسلام هراسی در میان ملت ها تأکید کردند.
شمیل پور عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به سوابق درخشان حضرت آیت الله یزدی ریاست مجلس خبرگان رهبری فرمودند:در انتخابات مجلس خبرگان که بدون حاشیه برگزارشد شایسته است که همه دستگاه ها از اینکونه انتخابات الگو بگیرند.
وی بیان کرد: رهبری در این دیدار به مذاکرات هسته ای اشاره نمودند و فرمودند:تیم اعزامی مذاکره کننده ما افرادی امین،نجیب و دلسوزند اما همه نگرانی من به این خاطر است که طرف مقابل آنها دشمن است و دشمنی روباه صفت و خصلتی روباهی دارد و همچنین حیله گر و کسی است که از پشت خنجر می زند و البته اگر آنها خواستند چنین کاری را بکنند ما راه را بلد هستیم و می دانیم چگونه با آنها رفتار کنیم.
امام جمعه شهرستان هندیجان تأکید کرد: یکی دیگر از بیانات رهبری که به آن تأکید داشتند این است که مسئولین و کسانی که دستگاه های اجرایی و نظام در دست آنهاست به مذاکره ها بسنده نکنند ، ما ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در کشور داریم فقط نفت نیست که بایدآن تکیه کنیم ،آنها می خواهند از راه نفت به عنوان نقطه ضعف استفاده کرده و ما را تحریم کنند ، گر چه خود آنها در این راه ناکام مانده اند.
حجت الاسلام و المسلمین شمیل پور بیان کرد: موضوع مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که دریابانی برای پیشرفت اقتصاد مردم هندیجان و رونق بازار شهر ستان تلاش جدی بکند و این همه بهانه تراشی نکند و سعی در بهبود آن کنند همچنین از بزرگان شهرستان و آنهایی که اداره شهر در دست آنهاست و شرایط اجرایی حکم را دارند اگر دستوری به نیروی انتظامی و دریابانی می دهند آنها می رسد و یا در شورای تأمین شهرستان تصویب می شود حتماً اجرا کنید و تعلل و تخطی از دستورات مسئولین شهرستان نکنندو یا لنجی که مصادره می شود به این معنی نیست که شما مالک آن هستید ، اقتصاد مردم که در این شهر زندگی می کنند به همین شغل بستگی دارد و تقریباً۹۰ درصد شغل مردم از راه صیادی و لنج می گذرد.
شمیل پور افزود: من از مسئولان می خواهم که به ما کمک کنند و این معضل را حل کنند تا کمی از مشکلات مردم حل شود در حالی که این مشکلات ادامه داشت با ورود به موقع معاون فرماندار که از خود مایه گذاشت و این مشکل را بوجود آمده را حل کرد و جا دارد از وی کمال تشکر و قدردانی را کرد.
خطیب نماز جمعه هندیجان تصریح کرد: اسرائیل ،آمریکا و متحدانش ایران را خوب شناختند و به همین خاطر است از ما خواستند که با انها مذاکره کنیم و این چیز کمی نیست چرا از دیگر کشورها نخواستند که مذاکره کنند ،حتماً ایران قدرتی دارد کو از ایران می ترسند.
شمیل پور ادامه داد: اسرائیل از رزمایشی که ایران در چند روز گذشته اجرا کرد ترسیده و از موشک هایی که فقط چند کشور جهان تکنولوژی آن را در اختیار دارد رو نمایی شد را مشاهده کرد، موشک هایی که وقتی پرتاب شود بدون شک به هدف خواهند خورد ولی ایران توانسته به آن دست پیدا کند و با وجودی که در تحریم هستیم پس بنابراین تحریم هیچ موقع جلوی پیشرفت ها را نگرفته است.
امام جمعه شهرستان هندیجان در پایان گفت: یکی از اموری که باعث وحشت اسرائیل ها شده پرواز پهپاد لبنانی ساخت ایران است که برفراز آسمان اسرائیل پرواز کرد و تصویر فرستاد و هیچ راداری نتوانست آن را شناسایی کند،آنهایی که مدعی تکنولوژی بودند نمی دانستند که تا ۲ ساعت بر فراز آسمان اسرائیل می چرخید و این یک پیام و معنا دارد و آن پیام برای اسرائیل این است که بدانید اگر ما بخواهیم شما را در عرض ۲ ساعت با خاک یکسان می کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.