امام جمعه هندیجان: غربی ها کاری نکنند ایران تحریمشان بکند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت: آغاز هفته درختکاری را به اداره مناطبع طبیعی و به پرسنل آن تبریک می گویم و از آنها تقاضا داریم که پیشنهادهای مطرح شده جهت ایجاد کمربند سبز اطراف جاده هندیجان ماهشهر را اجرایی بکنند.
محمدمهدی صادقی خبرنگار عصر جنوب در بندر هندیجان؛ حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور امام جمعه شهرستان هندیجان در ادامه گفت: منابع طبیعی علاوه بر اهمیت اقتصادی کارکرد های زیست محیطی همچون سازماندهی گردشی آب در طبیعت،ترکیب و آرایش خاک،کاهش سیل، گردشگری،تولید گیاهان دارویی،صنعتی و معطر و همچنین حفظ خاک و دخایر ژنتیکی آن داشته است.
شمیل پور بیان کرد: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا بعد از مذاکرات هسته ای به عربستان مسافرت کرد و با همتای عربستانی خود بحث و گفتگوهایی داشتند که یکی از بحث ها مهم که کری داشت ایران بود. جان کری اتهامات واهی به ایران نسبت داد و ایران را را حامی اصلی تروریسم خطاب کرد و در واقع چند روز قبل از آن نخست وزیر جنایتکار وآدمکش رژیم صهونیستی در کنگره آمریکا سخنرانی کرد و باز هم ایران را حامی تروریست دانست، اگر به این قضیه نگاه بکنیم شاهد این مسئله هستیم که بین آنها تبانی است.
امام جمعه شهرستان هندیجان اظهار داشت: هدف آنها از بیان این اظهارات محافظت کردن از قدرت اسرائیل در منطقه است اما در واقع آمریکا مستعمره اسرائیل است،خود آنها بودند که داعشیون را در منطقه آوردند و از آنها حمایت کردند اما این تروریست ها به جان خودشان هم افتاده اند و باز هم ایران را مقصر و حامی اصلی تروریست ها می دانند و قضیه را برعکس نشان می دهند.
خطیب نماز جمعه هندیجان تأکید کرد: آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانش بدانند که ما تحریم نیستیم و کاری نکنید که ایران شما را تحریم بکند.
وی در پایان خاطر نشان کردد: آیا در جهان کسی به ذهنش خطور می کرد که شعار مرگ بر آمریکا سر بدهد و این شعار از ایران سرچمشه می گیرد و هنوز هم این شعار را سر می دهیم و اکنون به میمنت انقلاب اسلامی ایران این شعار مرگ بر آمریکا در سرتاسر جهان سر داده میشود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.