بخشدار مرکزی: در هندیجان فاجعه رخ داده است / منطقه خالی از سکنه خواهد شد!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بخشدار مرکزی هندیجان با بیان اینکه وضعیت آب رودخانه این شهرستان فاجعه‌بار شده است، گفت: با این وضعیت هندیجان خالی از سکنه می‌شود.

بهنام خضعلی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان هندیجان اظهار کرد: وضعیت آب رودخانه بسیار تاسف‌بار است و خدا را شکر می‌کنیم که در پایین دست هندیجان شهری وجود ندارد والا با این مدیریت ناصحیح آب معلوم نبود چه فاجعه‌ای به‌ وجود بیاید.

وی افزود: اگر نتوانیم ظرف یک هفته آب هندیجان را تامین کنیم خسارات سنگینی به مردم چه در بخش کشاورزی و چه در بخش دامپروری وارد خواهد شد.

بخشدار مرکزی هندیجان تصریح کرد: فرماندار شهرستان بیشتر از حد انتظار تلاش کرده ولی با وجود این زحمات برای مردم خروجی خوبی صورت نگرفته است.

خضعلی با بیان اینکه آب شرب بیشتر روستاهای ما از همین رودخانه تامین می‌شود گفت: طی بازدیدی که اخیرا از رودخانه در روستاها داشته وضعیت را بسیار خطرناک و در حد یک فاجعه مشاهده کردم.

وی خاطرنشان کرد: اگر این وضع ادامه پیدا کند باید فاتحه کشاورزی هندیجان که سالانه چندین هزار تن گندم تحویل دولت می‌دهد را خواند و مردم مجبور می‌شوند برای ادامه زندگی به شهرهای اطراف مهاجرت کنند.

بخشدار مرکزی هندیجان اضافه کرد: با این وضعیت هندیجان خالی از سکنه می‌شود که این روند برای منطقه بسیار ناخوشایند است.

خضعلی در پایان عنوان کرد: باید فکر اساسی و آب منطقه را مدیریت کرد در غیر این‌صورت در فصل تابستان باید منتظر خبرهای بدتری بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.