دستگیری آدم ربایان هندیجانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دادستان بندرهندیجان با بیان اینکه همه عوامل آدم ربایی هندیجان دستگیر و محاکمه شدند، گفت: این آدم‌ربایی با انگیزه مسائل غیراخلاقی رخ داد.

ارسلان کریمی اظهار داشت: در راستای سیاست‌های کلی ابلاغ شده توسط ریاست قوه قضائیه و دادگستری استان خوزستان، اعمال قانون در همه جرایم با دقت و کار‌شناسی شده انجام می‌گیرد.

وی درباره جرایم رخ داده در هندیجان افزود: در ماه‌های گذشته انواع سرقت، آدم ربایی و قاچاق مواد مخدر در این شهرستان رخ داد.

دادستان هندیجان با بیان اینکه همه عوامل آدم ربایی هندیجان دستگیر و محاکمه شدند، گفت: این آدم‌ربایی به دلیل مسائل غیراخلاقی رخ داد و شناسایی قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان نیز با تلاش عوامل نیروی انتظامی انجام شد که پس از سیر مراحل قانونی مجرمان به حبس محکوم شدند.

وی عنوان کرد: با کسانی که آسایش و امنیت مردم را بر هم می‌زنند قاطعانه برخورد می‌کنیم و قضات ما بر اساس قوانین و فقه اسلامی احکام خود را صادر می‌کنند.

کریمی با اشاره به توزیع مواد مخدر در شهرستان و روستاهای هندیجان بیان کرد: خوشبختانه مسئولان انتظامی هندیجان در چند مرحله محموله‌های تریاک بیش از ۳۰ کیلوگرم را کشف کردند و پس از معرفی قاچاقچیان مواد مخدر به دستگاه قضا این اشخاص به زندان محکوم شدند.

وی درباره مسئله مزاحمت نوامیس و سرقت منازل اظهار داشت: در چند ماه گذشته ۲ مورد سرقت منازل در هندیجان رخ داد که عوامل آن دستگیر شدند و درباره مزاحمت نوامیس اقداماتی درباره بازداشت موتورسواران یا رانندگان متخلف که ایجاد مزاحمت می‌کردند، انجام شده است.

دادستان هندیجان افزود: همه روزه ساعت ۱۱ تا ۱۳ ملاقات مردمی دادستان در این شهر انجام می‌شود تا مردم بتوانند مشکلات و مسائل خود را به صورت مستقیم به اطلاع مسئولان قضائی استان برسانند.

– تسنیم

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.